Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2004. 248 sidor.
Mycket gott skick.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147074426
- Titel
- Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 488 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.