Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Digital marknadsföring

Digital marknadsföring

Häftad bok. Sanoma Utbildning. 3 uppl. 2021. 230 sidor.

Nära nyskick. Oläst. Mindre veck på omslagets framsida.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789152360811
Titel
Digital marknadsföring
Författare
Ström, Roger
Förlag
Sanoma Utbildning
Utgivningsår
2021
Omfång
230 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
172 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
Vikt
448 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används.
Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats.
Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper.
Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case.

Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.