Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9780470401422

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3

Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3

Inbundna böcker. John Wiley & Sons. 3 uppl. 2009.

Förlagsfakta

ISBN
9780470401422
Titel
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3
Författare
Alina Wheeler
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2009
Bandtyp
Inbunden
Mått
224 x 283 mm Ryggbredd 20 mm
Vikt
1278 g
Språk
English