Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9789186909475

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Sociala medier - en marknadsföringshandbok

Sociala medier - en marknadsföringshandbok

Häftade böcker. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2015. 188 sidor.

I denna uppdaterade, andra upplaga avslöjar författarna hur du steg för steg bär dig åt på platser som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn: Hur du lägger upp en strategi för sociala medier. Hur du engagerar din målgrupp. Vad som krävs för att planera och genomföra en framgångsrik kampanj. Och hur du egentligen mäter framgången.

Men boken hjälper dig också att förstå sociala medier. En värld där användarna har kontrollen, och traditionell masskommunikation inte längre biter. Där det ställs höga krav på engagemang, dialog och ömsesidig respekt.

Här får du praktisk vägledning med hjälp av checklistor, smarta tips och steg för steg-guider. Ta del av inspirerande exempel från verkligheten. Allt samlat mellan två pärmar – i boken som ger dig den där extra knuffen som kan behövas ibland.

EMIL HOLMSTRÖM är flerfaldigt belönad copywriter, digital strateg, föreläsare och författare. Han har bland annat skrivit ett antal böcker om marknadsföring, internet och språk. Just nu arbetar han som självständig copywriter och strateg i Stockholm.

ERIK WIKBERG har en civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm och bedriver idag doktorandstudier på samma skola. Han har tidigare publicerat flertalet böcker, rapporter och akademiska artiklar samt varit verksam som managementkonsult och egenföretagare.

Förlagsfakta

ISBN
9789186909475
Titel
Sociala medier - en marknadsföringshandbok
Författare
Emil Holmström - Erik Wikberg
Förlag
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
Utgivningsår
2015
Omfång
188 sidor
Bandtyp
Storpocket
Språk
Svenska