Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9789198157000

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
En bok om IT service management

En bok om IT service management

Häftade böcker. Stjärnförlag. 1 uppl. 2014. 188 sidor.

Den här boken är skriven för dig som vill få förståelse för och använda Service Management som arbetssätt i en IT-organisation. Syftet med boken är att beskriva IT Service Management på ett sätt som är lätt att förstå och som gör det lätt att börja använda.Boken bygger till stora delar på ITIL® och innehåller de redskap som behövs för att skapa en effektiv och välmående IT-organisation som bidrar med värde till verksamheten.

Pelle Råstock har verkat inom IT-branschen sedan 1994 och har under den tiden fått insyn i ett hundratal olika organisationer i Sverige, en erfarenhet som ligger till grund för denna bok. Idag arbetar Pelle som lärare och konsult på Profecto Service Management AB.

Förlagsfakta

ISBN
9789198157000
Titel
En bok om IT service management
Författare
Pelle Råstock
Förlag
Stjärnförlag
Utgivningsår
2014
Omfång
188 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
140 x 210 mm Ryggbredd 17 mm
Vikt
330 g
Språk
Svenska