Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader
Häftade böcker. Studentlitteratur. 1 uppl. 2008. 251 sidor.
Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789144051352
- Titel
- Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader
- Författare
- Aleksander Szatek
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 251 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 362 g
- Språk
- Svenska