Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Media and media power - Perspectives from the Engelsberg seminar 2004

Media and media power - Perspectives from the Engelsberg seminar 2004

Axel and Margaret Ax:son Johnson foundation 2005. 176 pp. Hardcover. ISBN: 91-89672-09-7. Upper cut corners of dust jacket and boards slightly bumped. Dust jacket also with a 4 mm crack at the same place. 24.8x16.7x2 cm, 550 g

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9189672097
Titel
Media and Media Power
Författare
Engelsberg Seminar (2004 : Ängelsberg) - Almqvist, Kurt - Linklater, Alexander - Axel och Margaret Ax:son Johnsons stiftelse för allmännyttiga ändamål
Förlag
Axess Publishing AB
Utgivningsår
2005
Omfång
176 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
165 x 246 mm Ryggbredd 20 mm
Vikt
544 g
Språk
English
Baksidestext
It is a common assumption that, in the information age, the media have become increasingly powerful. But what exactly do we mean by ”the media” and whose power is actually being mediated?

The texts stem from the Engelsberg Seminar, arranged by Axel and Margaret Ax:son Johnson Foundation.

Contributors: John Lloyd, Kay Glans, David Frum, Roy Greenslade, Edward Lucas, Niklas Ekdal, Jonathan Fenby, Thomas Hylland Eriksen, Isabel Hilton, Nathan Shachar, Tarun J Tejpal, Kavi Chongkittavorn, Thomas Steinfeld, Shashi Tharoor