Game art complete
Häftad bok. Elsevier/Focal Press. 1 uppl. 2009. 612 sidor.
Nära nyskick.
Ej namnad. Inga färgflagningar. Minimala kantstöttningar (en mindre reva lägst upp på ryggen). Inga andra defekter.
Jag jobbar själv som Technical Artist (med en bakgrund som 3D Artist) och vill bara säga att boken fortfarande är otroligt relevant. Den täcker dock inte PBR (Physically Based Rendering) och har inget om Substance Designer och Substance Painter.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9780240811475
- Titel
- Game art complete - all-in-one : learn Maya, 3ds Max, zBrush, and Photoshop winning techniques
- Förlag
- Elsevier/Focal Press
- Utgivningsår
- 2009
- Bandtyp
- (pbk.
- Baksidestext
- This is a compilation of key chapters from the top Focal game art books available today - in the areas of Max, Maya, Photoshop, and ZBrush. The chapters provide the CG Artist with an excellent sampling of essential techniques that every 3D artist needs to create stunning game art.