Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Sustainable Employer Branding. Guidelines, Worktools and Best Practices

Sustainable Employer Branding. Guidelines, Worktools and Best Practices

Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2009. 176 sidor.

Gott skick. Soft-cover. Slightly bumped. Pencil notes in the outer margins.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9789147090518
Titel
Employer Branding - Guidelines, Worktools and Best Practices
Författare
Parment, Anders
Förlag
Liber
Utgivningsår
2009
Omfång
176 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
304 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Nominerad till Årets HR-bok 2009!
Great employees – and strategies to attract, keep and recruit the right talent for the organization – will be a defining characteristic of the competitive landscape in years to come. To build a sustainable employer brand, attention must be paid to the mechanisms that create an attractive workplace, regardless of the state of the economy.

Läs mer
This book pinpoints a number of topics that organizations need to consider to be able to stay competitive in the future. Based on multinational research and experience, Anders Parment and Anna Dyhre give you the background, models and tools necessary to develop a strong, consistent and sustainable employer brand.

Om författarna
Anders Parment, Ph. D., is a research follow at Stockholm University School of Business with main focus on employer branding and market communication. Anna Dyhre, Master of Law, is Country Manager for Sweden at the global employer branding company Universum.