Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Principles of Marketing - Scandinavian Edition

Principles of Marketing - Scandinavian Edition

Häftad bok. Pearson Education. 2020. 552 sidor.

Hyggligt skick. Boken är använd och i ok gott skick. Märkbart hanteringsslitage.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9781292354996
Titel
Principles of Marketing - Scandinavian Edition
Författare
Armstrong, Gary
Förlag
Pearson Education
Utgivningsår
2020
Omfång
552 sidor
Bandtyp
Övrigt
Mått
269 x 200 mm Ryggbredd 21 mm
Vikt
1038 g
Språk
English
Baksidestext
Principles of Marketing, Scandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This book, the third Scandinavian edition, is true to Kotler and Armstrong's classic conceptual framework, which has proved itself an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world. Principles of Marketing outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for today's markets. Cases and examples are written to reflect current best practice with a focus on Scandinavian and European companies. The book describes and explains how these companies deal with challenges in domestic and international markets. Set within a Scandinavian context, the text is nonetheless global in scope and thus very relevant for modern marketers. This third edition has been thoroughly revised to reflect current marketing theory and practice with a particular focus on sustainability, digitization and changes in consumer behaviour.