Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Växla upp innovationskraften : skapa nya värden genom partnerskap

Växla upp innovationskraften : skapa nya värden genom partnerskap

Häftad bok. Ekerlids. 1 uppl. 2014. 144 sidor.

Mycket gott skick. Hel och ren.
Slitage av normal grad.
Läst ex.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789187391330
Titel
Växla upp innovationskraften : skapa nya värden genom partnerskap
Författare
Axelson, Mattias
Förlag
Ekerlids
Utgivningsår
2014
Omfång
144 sidor
Bandtyp
Danskt band
Mått
150 x 170 mm Ryggbredd 12 mm
Vikt
200 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Innovationer formar framtiden. De skapar värde för kunder i form av nya produkter, tjänster och affärsmodeller. Innovationer kan också lösa samhällsproblem. Vad krävs för att ligga i täten av det globala innovationsracet? Innovativa företag använder alltmer partnerskap som medel för innovationskraft.
Växla upp innovationskraften ger både insikter och verktyg som ökar innovationskraften med partnerskap som motor. Boken samlar slutsatser dragna ur forskning och praktisk erfarenhet från svenskt näringsliv och offentlig verksamhet. Boken inspirerar med exempel från företag som Billerud-Korsnäs, Spotify och Saab Group.
Mattias Axelson är doktor i företagsekonomi och verksam vid bland annat Handelshögskolan i Stockholm. www.mattiasaxelson.se

"Den lättlästa texten är en
popularisering av vetenskaplig teori, med viss akademisk precision som t.ex. rikliga och exakta källhänvisningar,
vilka stärker trovärdigheten. En läsvärd bok för chefer och ledare på alla nivåer, som vill utveckla sina
verksamheter, affärer eller produkter, oavsett de rör privat eller offentlig miljö."
Tomas Steiner, BTJ