Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
 Key Concepts in Corporate Social Responsibility

Key Concepts in Corporate Social Responsibility

Häftad bok. Thousand Oaks, Calif. : Sage. 2014. x+246 sidor.

Mycket gott skick. Ägarsignatur i blyerts på titelsidan. På några enstaka sidor i boken förekommer understrykningar i blyerts. Tre uträtade hundöron. I övrigt ett fint exemplar.
"Key concepts include: accountability; business ethics; corporate citizenship; corporate environmental reporting; definitions of CSR; ethical consumerism; human rights; NGOs; risk management; stakeholder theory and sustainable development."

"Introducing the key concepts in corporate social responsibility, the authors bring together the essential issues relevant to the responsible management of businesses, not-for-profit organizations and government.

With detailed coverage and cross-referencing for each concept and over 50 concepts introduced, this guide to both the theory and implementation of CSR and sustainability, provides an indispensable reference for any student of the subject."

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781847879295
Titel
Key concepts in corporate social responsibility
Författare
Benn, Suzanne
Förlag
Thousand Oaks, Calif. : Sage
Utgivningsår
2011
Språk
English