Hållbar marknadskommunikation. Planering - Genomförande - Långsiktigt resultat
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 352 sidor.
Gott skick. Trådhäftad. Något tilltryckt nedre ryggslut.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147090402
- Titel
- Hållbar marknadskommunikation
- Författare
- Katarina Berglund, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 352 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm
- Vikt
- 689 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En bred handbok om marknadskommunikation som ger en inblick i hur branschen fungerar, vilka aktörerna är, hur köp- och säljprocessen går till och vad kommunikatören bör tänka på. Författarna visar också på nödvändigheten av ett helhetstänkande och att integrera CSR i det dagliga arbetet. Boken behandlar både grunderna inom marknadskommunikation och mer avancerade teorier. Författarna lanserar dessutom en ny kommunikationsmodell som underlättar och effektiviserar kommunikationsarbetet.