Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Hållbar marknadskommunikation. Planering - Genomförande - Långsiktigt resultat

Hållbar marknadskommunikation. Planering - Genomförande - Långsiktigt resultat

Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2010. 352 sidor.

Gott skick. Trådhäftad. Något tilltryckt nedre ryggslut.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9789147090402
Titel
Hållbar marknadskommunikation
Författare
Katarina Berglund, Anna
Förlag
Liber
Utgivningsår
2010
Omfång
352 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
170 x 240 mm
Vikt
689 g
Språk
Svenska
Baksidestext
En bred handbok om marknadskommunikation som ger en inblick i hur branschen fungerar, vilka aktörerna är, hur köp- och säljprocessen går till och vad kommunikatören bör tänka på. Författarna visar också på nödvändigheten av ett helhetstänkande och att integrera CSR i det dagliga arbetet. Boken behandlar både grunderna inom marknadskommunikation och mer avancerade teorier. Författarna lanserar dessutom en ny kommunikationsmodell som underlättar och effektiviserar kommunikationsarbetet.