Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat

Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat

Häftade böcker. Rheologica Publishing. 1 uppl. 2017. 192 sidor.

Baksidestext: Många hävdar att gammelmedias tid är förbi och att digitala kanaler är framtiden. Är det så? Svaret finns i förståelsen om vilka marknadsföringsinvesteringar det är som ger mest effekt. Frågan är hur vi jämför sälj med varumärkesbyggande utan att jämföra äpplen och päron. I Bang for the buck får läsaren en guidning i det som alltid kommer att vara gemensamt för alla kanaler kundens hjärna. Det är först när alla mätvärden kan bilda en helhet som de kan jämföras och ge oss insikter om vad varje enskilt varumärke bör satsa på. 

Författaren Erik Modig presenterar i boken sin modell Påverkansmatrisen, som är ett verktyg för ledning, kommunikations-, marknads- och säljavdelningar för att kunna länka samman och optimera det dagliga arbetet. 

Kriget mellan hur vi förklarar och mäter effekten av marknadsföring har bara börjat. Bang for the buck och Påverkansmatrisen erbjuder ett verktyg för att förstå, utnyttja och vinna detta krig. 

Kolla in på www.bangforthebuck.com

Omdömen om boken:

"Jag har läst boken och bara älskar den, ääälskar! Har läst den två ggr och stressar vår VD att läsa den nu. Den känns självklar och heltäckande på ett sätt jag inte har hittat tidigare i litteraturen."

"Boken är precis det jag letat efter, en smart (och snygg) överblick för att få uppslag till struktur, nya insikter och input!"

Förlagsfakta

ISBN
9789187791277
Titel
Bang for the buck : kommunikation som skapar resultat
Författare
Modig, Erik
Förlag
Rheologica Publishing
Utgivningsår
2017
Omfång
192 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
169 x 240 mm Ryggbredd 17 mm
Vikt
440 g
Språk
Svenska