Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kundorienterad verksamhetsutveckling. Utveckla och utvärdera organisationens prestationsförmåga med hjälp av SIQs verktyg för verksamhetsutveckling

Kundorienterad verksamhetsutveckling. Utveckla och utvärdera organisationens prestationsförmåga med hjälp av SIQs verktyg för verksamhetsutveckling

Häftad bok.

Studentlitteratur, 1996. Fjärde upplagan. 185 s. Häftad. 22 x 15,5 cm. Vikt 280 g. Främre pärmen med liten stukning, i övrigt mycket gott skick. * * * Boken är en hjälp för alla ledare som ska utveckla och utvärdera organisationers prestationsförmåga. Här beskrivs hus Institutet för kvalitetsutvecklings (SIQ) verktyg för verksamhetsutveckling kan användas i praktiken.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9144397844
Titel
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisationens prestationsförmåga med hjälp av SIQs verktyg för verksamhetsutveckling Utmärkelsen svensk kvalitet
Författare
Helling, Jan
Förlag
Lund : Studentlitteratur
Utgivningsår
1996
Språk
Svenska