Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Googled - the end of the world as we know it

Googled - the end of the world as we know it

Pocketböcker. Tiptree Book Service. 2010. 432 sidor.

Googled is candid, authoritative and based on extensive research, including in-house at Google HQ where Ken Auletta had unprecedented access. He conducted over 150 interviews at Google with the companys founders and executives and also interviewed those in media who are struggling to keep their heads above water. Crucially, Googled is not just a history or reportage: its forward-looking. Auletta reveals how the media industry is being disrupted and redefined and shows how and why the worlds of new and old media often communicate as if residents of different planets. Googled is already being hailed as the definitive work on Google and is a crucial roadmap to how media business may be done in the future.

Förlagsfakta

ISBN
9780753522431
Titel
Googled - the end of the world as we know it
Författare
Auletta, Ken
Förlag
Tiptree Book Service
Utgivningsår
2010
Omfång
432 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
126 x 196 mm Ryggbredd 27 mm
Vikt
298 g
Språk
English