Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Innehållsstrategi för sociala medier

Innehållsstrategi för sociala medier

Häftad bok. Kreafon. 2015. 95 sidor.

Nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789197981743
Titel
Innehållsstrategi för sociala medier
Författare
Leigert, Lena
Förlag
Kreafon
Utgivningsår
2015
Omfång
95 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
155 x 220 mm Ryggbredd 7 mm
Vikt
214 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Facebook funkar inte, säger man. Men är det verkligen Facebook som är problemet?

Den här boken visar hur du gör dina sociala medier till effektiva kommunikationskanaler med hjälp av genomtänkt och smart innehåll. För att stärka varumärket, skapa dialog, nå ut med nyheter och sälja mera.

Här får du verktygen som hjälper dig att ta fram en egen innehållsstrategi, så att du kan arbeta med content marketing i praktiken. Använd gärna den tillhörande övningsboken för att fördjupa dig i temamodellen, innehållsmatriser och publiceringsscheman.

Boken vänder sig till dig som arbetar professionellt med sociala medier på ett företag eller i en organisation, och är en fortsättning på boken Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (2009/2013) (ISBN 9789197981743).

Facebook fungerar! Instagram, Twitter och en massa andra kanaler också. Om du använder dem på rätt sätt. En medveten innehållsstrategi är vägen till en större publik och ett bättre genomslag. Har du råd att avstå?

Om författaren: Lena Leigert (fd Carlsson) skrev Sveriges första bok om sociala medier och arbetar som konsult och utbildare inom kommunikation och varumärken. Hon är en flitigt anlitad föreläsare och utsågs nyligen till en av Sveriges mest inflytelserika PR-konsulter i digitala medier.