När medierna tar makten : ett demokratiskt omställningsprogram i upplevelseindustrins skugga
Inbunden bok. Stockholm : Hjalmarson & Högberg. 2003. 142 sidor.
Mycket gott skick. Problemet är att människor fortfarande tror att mediaverkligheten är sann. I stället bör alla utgå från att det som sägs i medierna inte är sant. Bokens uppgörelse vänder sig mot partierna, som riktar samma anklagelser mot medierna, som 1800- talets herrar riktade mot rösträttsförespråkarna en gång i tiden. Boken erbjuder - förutom en lika skoningslös som lustfylld hudflängning av medier, partier och mediakritiker - också ett demokratiskt omställningsprogram upplevelseindustrins skugga.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9189660218
- Titel
- När medierna tar makten : ett demokratiskt omställningsprogram i upplevelseindustrins skugga
- Författare
- Ljunggren, Stig-Björn
- Förlag
- Stockholm : Hjalmarson & Högberg
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska