Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The corporate search for visual identity. A study of fifteen outstanding corporate design programs
The corporate search for visual identity. A study of fifteen outstanding corporate design programs The corporate search for visual identity. A study of fifteen outstanding corporate design programs The corporate search for visual identity. A study of fifteen outstanding corporate design programs The corporate search for visual identity. A study of fifteen outstanding corporate design programs The corporate search for visual identity. A study of fifteen outstanding corporate design programs The corporate search for visual identity. A study of fifteen outstanding corporate design programs

The corporate search for visual identity. A study of fifteen outstanding corporate design programs

Inbunden bok. New York: Van Nostrand. 1970. (10) + 259 sidor.

Gott skick. Förlagets dekorerade klotband. 31 x 23,5 cm. Pärmarna med lätta bruksspår. Främre nedre pärmhörnet aningen kantstött, liksom de första sidorna. Rikt illustrerad med svartvita fotografier. Språk engelska. * * * Om företags visuella identitet, exemplifierat genom femton företag, bland andra CBS, IBM, Olivetti Underwood, RCA och Xerox.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish