Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Strategic Relationship Marketing
Strategic Relationship Marketing Strategic Relationship Marketing

Strategic Relationship Marketing

Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2002. 371 sidor.

Mycket gott skick. Lite snedläst. Svaga understrykningar med blyerts. Små skav vid pärmbladens yttre hörn.
BAKSIDESINFO: se bild 2

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9788759308400
Titel
Strategic Relationship Marketing
Författare
Søren Hougaard - Mogens Bjerre
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2002
Omfång
371 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
750 g
Språk
Svenska
Baksidestext
This textbook represents the next generation in strategic marketing! These pages expand upon the basic assumption that economic effectiveness and quality in customer relationships should and must be viewed as the way for businesses to develop overall competitive advantage. In a world of increasing transparency and interactivity, relationship marketing will be more important than ever.
The book presents a cutting-edge new relationship economic framework and integrates it with basic principles of governing structures, customer loyalty and driving market forces. Out of this integration of standard marketing principles and innovative relationship marketing thinking comes new marketing strategic typologies and paradigms that promote the understanding of relationship dynamics and equips the reader with tools for identfying and implementing these strategies.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se