Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Putting the public back in public relations : how social media is reinventing the aging business of PR

Putting the public back in public relations : how social media is reinventing the aging business of PR

Inbunden bok. Upper Saddle River, N.J. : FT Press. 2009. 314 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9780137150694
Titel
Putting the public back in public relations : how social media is reinventing the aging business of PR
Författare
Solis, Brian - Breakenridge, Deirdre
Förlag
Upper Saddle River, N.J. : FT Press
Utgivningsår
2009
Språk
English
Baksidestext
What's wrong with PR? -- PR 2.0 vs. public relations -- PR 2.0 in a Web 2.0 world -- Traditional vs. new journalism -- PR is about relationships -- The language of new PR -- Blogger relations -- Social media releases (SMRs) -- Video news release (VNR) 2.0 -- Corporate blogging -- Technology does not override the social sciences -- Social networks : the online hub for your brand -- Micromedia -- New "marketing" roles -- Community managers and customer service 2.0 -- Socialization of communication and service -- The rules for breaking news -- A new guide to metrics -- PR 2.0 + PR 1.0 = putting the public back in public relations.
Dawson