Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Upphovsrätt i reklam och media

Upphovsrätt i reklam och media

Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1996. 128 sidor.

Nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9144000677
Titel
Upphovsrätt i reklam och media
Författare
Thomas Carlén-Wendels
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
1996
Omfång
128 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
200 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Kunskap om upphovsrätten blir allt viktigare inom reklam- och mediaproduktionen. Datoriseringen gör det enkelt att kopiera och manipulera alster och den digitala tekniken medför att kopieringen kan ske utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, video och musik snabbt hämtas hem. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se