Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789188073310
- Titel
- Anna Karenina (lättläst)
- Författare
- Tolstoy, Leo
- Förlag
- LL-förlaget
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 136 x 210 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 312 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Anna Karenina är en mycket vacker kvinna. Hon bor i den ryska staden Sankt Petersburg. Hon är gift och har en son. Hon möter den rike greven Vronskij och blir förälskad. Men om hon lämnar sin man kanske hon förlorar sin älskade son. Det här är en av världens mest kända kärleksromaner. Leo Tolstoj skrev den i slutet av 1800-talet. Nu har Johan Werkmäster skrivit om den till lättläst svenska.
LL-förlaget
9789188073310