-
Sustainable marketing
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2015. 214 sidor.
Nära nyskick. Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144104850
- Titel
- Sustainable marketing
- Författare
- Ottosson, Mikael
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 214 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 247 mm
- Vikt
- 471 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- How can we as consumers, company leaders or students have our needs met without adventuring the possibilities of future generations having their needs met?
During recent years, the interest in sustainability issues in general and sustainable companies in particular has increased considerably, among consumers as well as company leaders, politicians, journalists and other groups. So far, there has been a lack of scientific literature reflecting a marketing perspective on the sustainability dimension. This book is the authors’ attempt to fill that void and contribute to making sustainability an integral part of marketing, for instance in business models, brands, and marketing communication.
Honourable mention – Marketing Book of the Year 2014
The Swedish version of the book was rewarded a special prize in The Swedish Marketing Foundation’s annual distinction Marketing Book of the Year in 2014.
Studentlitteratur AB 1 9789144104850 -
Reklam : förståelse och förnyelse
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 240 sidor.
Nyskick. Väldigt gott skick, oanvänd bok.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147090082
- Titel
- Reklam : förståelse och förnyelse
- Författare
- Rosengren, Sara
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Reklamen är sig inte längre lik. De senaste tjugo åren har utbudet av reklam i svenska medier fördubblats. Traditionella massmedier får konkurrens av nya kommunikationskanaler som nischade webbplatser och sociala medier. Evenemang, sponsring och produktplacering blir allt vanligare. Reklam kan idag lika gärna vara en installation eller ett webbtest som en filmsnutt på tv. Förändringarna är betydelsefulla. Reklam berör fler individer och har större inflytande än någonsin. För dagens marknadsförare innebär det att man måste kunna sätta den egna kommunikationen i ett större sammanhang eftersom den påverkar inte bara det egna företaget utan också människors vardag och samhället i stort.
Liber 1 9789147090082 -
Java software solutions : foundations of prog...
Häftad bok. 2018.
Gott skick. Små defekter på framsida och baksida,
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781292018232
- Titel
- Java software solutions : foundations of program design
- Författare
- Lewis, John - Loftus, William - Tahiliani, Mohit P.
- Utgivningsår
- 2018
- Språk
- English
9781292018232
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn