Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Packaging the brand - the relationship between packaging design and brand identity

Packaging the brand - the relationship between packaging design and brand identity

Häftad bok. Ava Academia ;Distributed in the U.S. & Canada by Ingram Publisher Services. 2011. 207 sidor.

Mycket gott skick. Boken har bruks och lagerspår, med en ägarnamnteckning på smutstitelbladet. Inlagan övrigt i nära nyskick. Rikt illustrerad.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9782940411412
Titel
Packaging the brand - the relationship between packaging design and brand identity
Författare
Ambrose, Gavin
Förlag
Ava Academia ;
Distributed in the U.S. & Canada by Ingram Publisher Services
Utgivningsår
2011
Omfång
207 sidor
Baksidestext
This text explores methods of visually communicating the value of a product to its target audience, and examines the entire lifespan of a piece of packaging: from its manufacture and construction, its display in various retail environments, to its eventual disposal and the associated environmental concerns.