Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Business to business 2.0

Business to business 2.0

Inbunden bok.

Nära nyskick. [Helsingborg] : Pyramid Communication, 2016., 289 sidor, marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern, (bobo32)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789163799754
Titel
B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern
Författare
Gustafsson, Conny
Förlag
Pyramid Communication
Utgivningsår
2016
Omfång
289 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
176 x 240 mm Ryggbredd 25 mm
Vikt
914 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Så lyckas du med B2B-marknadsföring i den digitala tidsåldernIdag genomför köparna uppemot 70% av köpprocessen på egen hand. Vill du bli vald som leverantör måste ditt varumärke vara känt, accepterat och prioriterat. Och det är via digitala medier som köparna påverkas. Även säljarnas roll är helt annorlunda idag. Argument som kvalitet, erfarenhet och sortiment är hygienfaktorer numera. Det som driver försäljning och skapar förutsättningar för premiumpris är emotionella faktorer som gemenskap, unikhet och status.Business to Business 2.0 är den första boken som utgår från den nya verkligheten. Du får stöd och hjälp genom praktiska checklistor, konkreta tips, goda råd och instruktiva praktikfall. Använd den som uppslagsbok, inspirationskälla eller handbok. Den systematiska arbetsmodell som presenteras i den här boken har redan hjälpt tusentals företag och organisationer att utvecklas, växa och ta plats på världsmarknaden.