Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Markandsförarens guide till verkligheten

Markandsförarens guide till verkligheten

Häftad bok.

Nyskick. Liber. 1 uppl. 2014. 164 s. Häftad. 24x17cm. 320 gram. Nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789147109340
Titel
Marknadsförarens guide till verkligheten
Författare
Linde, Magnus
Förlag
Liber
Utgivningsår
2014
Omfång
164 sidor
Bandtyp
Danskt band
Mått
170 x 240 mm
Vikt
314 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Marknadsundersökningar är ett bra redskap när de används på rätt sätt och vid rätt tillfälle. Rätt utförda kan de skapa djupare kunskap om både marknad och kunder, och vara ett verktyg för att följa hur företagets marknadsföringsaktiviteter påverkar kundernas beteende, medvetenhet och attityder. Men hur gör man? "Marknadsförarens guide till verkligheten" visar hur man kan arbeta strukturerat med marknadsundersökningar, och hur man kan använda olika metoder för att få konkret utdelning på de undersökningsinsatser man genomför.