Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Medlemsmodellen : rekrytera, aktivera och behålla medlemmar

Medlemsmodellen : rekrytera, aktivera och behålla medlemmar

Häftade böcker. Trinambai Consulting. 1 uppl. 2011. 118 sidor.

Äntligen! En bok som tar ett helhetsgrepp om medlemsutveckling i idéburna organisationer.

Den här boken innehåller åtta steg som förbättrar er förmåga att rekrytera, aktivera och behålla medlemmar.

Boken är skriven för tjänstemän, förtroendevalda och aktiva som vill skapa en medlemsstrategi eller förbättra det operativa arbetet med medlemsutveckling.

Några teman ur boken:

- identifiera er unika roll
- öka er mångfald
- locka fler medlemmar
- skapa en inkluderande kultur
- hantera missnöje och behåll medlemmar
- få passiva medlemmar att bli aktiva
- kom förbi rekryteringsmotstånd
- utvärdera ert medlemsarbete

Bokens författare är samhällsentreprenörerna Niklas Hill (Trinambai Consulting) och Angeli Sjöström (medlemsutveckling.se).

Förlagsfakta

ISBN
9789163382567
Titel
Medlemsmodellen : rekrytera, aktivera och behålla medlemmar
Författare
Niklas Hill - Angeli Sjöström
Förlag
Trinambai Consulting
Utgivningsår
2011
Omfång
118 sidor
Bandtyp
Häftad
Språk
Svenska