Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Moderna affärshandböcker I : Hur man organiserar ett affärsföretag. Hur man säljer med framgång. Hur man skriver affärsbrev. Hur man annonserar med framgång.

Moderna affärshandböcker I : Hur man organiserar ett affärsföretag. Hur man säljer med framgång. Hur man skriver affärsbrev. Hur man annonserar med framgång.

Inbunden bok. Natur och Kultur, Stockholm.

Mycket gott skick. Yttre slitage på skinn. Smånagg i kanterna. Inlaga ngt gulnad. Ägarstämpel på försättsblad. I övrigt ua. Privatbundet halvfranskt band med gulddekorationer och helt marmorerat snitt. Fyra böcker i en. Bok 1: Hur man organiserar ett affärsföretag : En handledning i modern affärsorganisation av Olof Kärnekull, Civilingenjör, Överingenjör hos A.-B. Industribyrån. Första upplagan. 1924. 126 sid. Bok 2: Hur man säljer med framgång : Konsten att skaffa och behålla kunder av Charles Henry Mackintosh. Bearbetning av Tom. A. Björklund. Första upplagan. 1925. 155 sid. Bok 3: Hur man skriver affärsbrev som göra verkan : En handledning baserad på psykologiskt studium av tolv hundra brev. Förord av Kapten Erland Nordlund. Andra upplagan. 1925. 150 sid. Bok 4: Hur man annonserar med framgång : En handledning för affärsmannen att själv utarbeta sina annonser, kataloger m.m. av Reklamchefen Tom. A. Björklund och Redaktör Yngve Hedvall. Andra upplagan. 1926. 157 sid.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish