Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
A Social History of the Media: From Gutenberg to the Internet, 2nd Edition

A Social History of the Media: From Gutenberg to the Internet, 2nd Edition

Häftad bok. John Wiley & Sons. 2 uppl. 2005. 304 sidor.

Gott skick. Boken ar i mycket gott skick, men med följande undantag: Namn inskrivet på pärmens insida. En hel del understrykningar, färgmarkeringar och anteckningar i början av boken.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780745635125
Titel
A Social History of the Media: From Gutenberg to the Internet, 2nd Edition
Författare
Peter Burke - Asa Briggs
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2005
Omfång
400 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
173 x 246 mm Ryggbredd 22 mm
Vikt
577 g
Språk
English