-
Designing Brand Identity: An Essential Guide...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 3 uppl. 2009.
Mycket gott skick. Lätt kantstött annars mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470401422
- Titel
- Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3
- Författare
- Alina Wheeler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2009
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 224 x 283 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 1278 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 3 9780470401422 -
Designing Brand Identity: An Essential Guide...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 3 uppl. 2009. 310 sidor.
Gott skick. Vid beställningar över 500 SEK är det fri frakt inrikes. Titta gärna till mina andra böcker, har över 2000 böcker i sortimentet.
Något fuktskadad och kantstött men annars i väldigt fint skick
Praise for previous editions of Designing Brand Identity: läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470401422
- Titel
- Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3
- Författare
- Alina Wheeler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2009
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 224 x 283 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 1278 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 3 9780470401422
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
