-
Potentiell arbetskraft: omfattning - utveckli...
Häftad bok. Industridepartementet: ERU/ Sekretariatet för framtidsstudier. 1983. 102 sidor.
Mycket gott skick. stencilskrift
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEKIndustridepartementet: ERU/ Sekretariatet för framtidsstudier -
Ledarskapsmodellen - Konsten att matcha indiv...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2017. 149 sidor.
Mycket gott skick. Ren inlaga
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789144114897
- Titel
- Ledarskapsmodellen - Konsten att matcha individuella och organisatoriska förutsättningar
- Författare
- Larsson, Gerry
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 149 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 224 mm
- Vikt
- 280 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Ledarskapsmodellens centrala tes är att ledarskap formas av ett samspel mellan hur ledaren är som person och det yttre sociala och kulturella sammanhanget. Ledarskapsmodellen innehåller tre huvudkomponenter: ledarkarakteristika, omgivningskarakteristika och ledarstilar. Det komplexa samspelet mellan dessa komponenter beskrivs ingående och illustreras med ett stort antal exempel. Ledarskapsmodellen utgör också basen för tre av Sveriges mest spridda ledarskapsutbildningar som vilar på vetenskaplig grund: Utvecklande ledarskap (UL), Utveckling av grupp och ledare (UGL) och Indirekt ledarskap (IL).
Studentlitteratur AB 1 9789144114897 -
Ledarskap i organisationer [Elektronisk resur...
Häftad bok. Harlow : Prentice Hall. 1 uppl. 2012. 696 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9780273739234
- Titel
- Ledarskap i organisationer [Elektronisk resurs]
- Författare
- Yukl, Gary A. - Kaulio, Matti
- Förlag
- Harlow : Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2012
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Del 1 Ledarskap och chefskap Ledarskapets natur Chefskapets natur Svensk forskning med koppling till del 1 Del 2 Teman inom ledarskapsforskningen Ledares egenskaper och färdigheter Olika perspektiv på effektivt ledarbeteende Deltagande ledarskap, delegering och ”empowerment” Tidiga kontextanpassade teorier om effektivt ledarskap Makt och påverkan Dyadiska relationer, attribution och medarbetarskap Karismatiskt och transformativt ledarskap Etiskt, tjänande, andligt och autentiskt ledarskap Kön, mångfald och tvärkulturellt ledarskap Svensk forskning med koppling till del 2 Del 3 Ledarskap i speciella situationer Leda förändring i organisationer Ledarskap i grupper och beslutsgrupper Chefers strategiska ledarskap Utveckla ledarskapskompetens Svensk forskning med koppling till del 3
Dawson
Harlow : Prentice Hall 1 9780273739234 -
AUDITING & ASSURANCE SERVICES – An Integrated...
Häftad bok. – FÖRLAGSNY! – Prentice Hall. 2013. 864 sidor.
ISBN 9780133125689
Nyskick. – FÖRLAGSNY, inplastad! – OBS! ej häftad, utan lösblad att sätta in i pärm. – Obet. hörnmärke på några av sidorna på slutet. –– Directed primarily toward Accounting college/university majors, this text also provides practical content to current and aspi läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK– FÖRLAGSNY! – Prentice Hall 9780133125689 -
Underskottsmyten : modern penningteori och ko...
Inbunden bok. Verbal Förlag. 2020. 318 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789189155145
- Titel
- Underskottsmyten : modern penningteori och konsten att bygga en bättre ekonomi
- Författare
- Kelton, Stephanie
- Förlag
- Verbal Förlag
- Utgivningsår
- 2020
- Omfång
- 318 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 147 x 216 mm Ryggbredd 31 mm
- Vikt
- 580 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Oavsett vilken utmaning vi står inför att stärka sjukvården, skapa nya jobb eller förhindra en klimatapokalyps uppstår oundvikligen samma fråga: hur ska vi betala för det? I Underskottsmyten visar Stephanie Kelton att den frågan är missriktad. Allt vi har fått lära oss om pengarnas och de statliga utgifternas roll i ekonomin är fel. I synnerhet tron att underskott äventyrar vårt långsiktiga välstånd. Med hjälp av den moderna penningteorin (MMT) presenterar Kelton en radikalt annorlunda syn på hur vi kan maximera samhällets potential. Snarare än hur vi ska betala uppmanar hon oss att fråga: hur använder vi våra resurser, och vilka underskott har faktiskt betydelse?Stephanie Kelton är professor i nationalekonomi vid Stone Brook University och har varit chefsekonom i den amerikanska senatens budgetkommitté."En rockstjärna inom sitt fält" - The Times"Den här boken kommer att bli inflytelserik" Financial TimesBoken ges ut i samarbete med det fackliga idéinstitutet Katalys.
Verbal Förlag 9789189155145 -
100 sidor bokföring för dig som hatar det
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2010. 118 sidor.
Nyskick. Ny bok. Endast öppnad för annonsen
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789197587976
- Titel
- 100 sidor bokföring för dig som hatar det
- Författare
- Anna Löthberg - Johnny Löthberg
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 118 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hata är ett starkt ord, men det är ungefär vad en normal företagare känner när Han/hon sitter där och knaprar Novalucol med kvitton, fakturor och verifikationer och ska få ihop det.
Är du likadan? Då har du chansen att på tre timmar förstå vad du måste göra och vad du kan strunta i. Läs den här boken och lämna problemen med bokföring bakom dig.
Det du vinner tid kan du kan lägga på att tjäna pengar istället.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197587976 -
Konsten att starta, driva och lyckas med en i...
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2014. 199 sidor.
Nyskick. Ny bok, endast öppnad för annonsen
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789186909420
- Titel
- Konsten att starta, driva och lyckas med en internetbutik
- Författare
- Jack Hansen
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Board book
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Ska du starta en internetbutik eller vill ha bättre fart på den du redan har - då kan du sluta leta nu. I den här nya boken får du tipsen direkt från proffsen. Här kommer 200 sidor som visar hur du får besökarna att köpa - och att komma tillbaka för att köpa igen.
Boken är helt igenom konkret och laddad med tips som du kan använda direkt.
Här är en del av vad du får lära dig
Klara...
Allt om att komma igång med en internetbutik
Välj rätt plattform för din internetbutik
Smarta råd från folk som redan har lyckats
Tio smarta budord för nya e-handlare
Allt om betallösningar du behöver veta
M-handel = Mobil e-handel: Skillnader mot betalning i dator
Viktiga funktioner som många missar
Färdiga...
E-marknadsföring - så ska du tänka
Sju råd från dem som sett det bästa och det värsta
Hur du undviker att besökarna lämnar dig
Hur du gör din internetbutik användarvänlig och pedagogisk
Därför avbryter kunderna sina köp och vad du kan göra åt det direkt
S-Handel = Social e-handel: Instagram, Facebook, F-commerce
Gå...
Sälj sälj sälj - så får du besökarna att vilja köpa NU!
Glöm allt du lärt dig om säljtexter och lär dig skriva för nätbesökarna
Håll kontakt med kunderna - metoderna som fungerat för dem som lyckats
Hur du skapar riktig kundlojalitet
Juridik för e-handlare - det du måste kunna
Merförsäljning - den riktiga vägen till lönsamhet
...Och mycket mycket mer på 200 fullmatade sidor som ger din nya internetbutik en riktig rivstart eller din etablerade en fräsch uppryckning.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789186909420 -
Rivstart- hur du startar och få fart på ett f...
Häftad bok. Redaktionen . Nionde uppl. 2014.
Nyskick. Nyskick. Endast öppnad för att söka uppgifter till denna annons
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789186909437
- Titel
- Rivstart
- Författare
- Ekberg, Stefan
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 332 sidor
- Bandtyp
- Board book
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Sveriges populäraste bok om att starta eget med över 76 000 läsare.
Rivstart är skriven för att du ska kunna starta eget på ett smartare, tryggare och roligare sätt. Boken gör dig förberedd på företagarlivet som ingen annan bok.
Här är det smarta i Rivstart:
Kom igång snabbt
☑️ Så tar du steget från anställd till företagare
☑️ Hur du skaffar kunder snabbt – massor av konkreta tips
☑️ Hur du gör för att få kunderna att välja ditt företag framför konkurrenterna
☑️ Dina viktigaste marknadsföringsverktyg och hur du använder dem
☑️ Konsten att skriva oslagbara säljbrev
☑️ Konsten att skriva säljande offerter
☑️ Hur du skapar lönsamma samarbeten med andra
☑️ Hur du snabbt får igång ett nätverk
☑️ Hur du gör visitkort, broschyrer och annonser som säljer
☑️ Hur du lär dig att sälja öga mot öga - och tycka om det
☑️ Hur du säljer via telefonen
Så blir du den perfekt företagaren
☑️ 10 smarta sätt att ta fram en bra affärsidé
☑️ 12 fantastiska saker som händer med din personlighet inom ett år
☑️ Vanliga överraskningar för den som går från anställd till företagare
☑️ Tio karriärer som du måste behärska när du startar eget
☑️ De fem viktigaste prövningarna du kommer att möta när du startar eget
☑️ Starta eget med en kompis – viktiga saker att tänka på
Skaffa koll på företagets pengar redan från starten
☑️ Hur du gör en startbudget för ett eget företag
☑️ Bidrag du kan söka och hur du gör
☑️ Var du skaffar pengarna att starta för
☑️ Viktiga kontakter med riskkapitalbolag, banker, ALMI och andra aktörer
☑️ Hur du skaffar pengar till ny idé eller produkt
☑️ Konsten att få betalt för en faktura – även om kunden krånglar
☑️ Bokföring – enklare än du tror
☑️ Bra saker med en ordnad bokföring
☑️ Allt om skatter, F-skattsedlar och moms
☑️ Två budgetar du behöver behärska
Internetmarknadsföring för ditt nya företag
☑️ Allt du behöver veta för att komma igång på nätet
☑️ Varför det är bra för ditt företag med en hemsida
☑️ Hur du skapar en säljande hemsida för ditt företag
☑️ Hemligheterna med att skapa lönsamhet på Internet
☑️ Hur du snabbt skapar en lönsam Internetnärvaro
☑️ Tjugo viktiga saker att ha på din hemsida
Praktiska saker
☑️ Affärsplan – istället för kalldusch
☑️ Hur du väljer företagsform - enskild firma, handelsbolag eller aktiebolag
☑️ Hur du väljer ett företagsnamn som ger kunderna idéer
☑️ Viktiga saker att tänka på om du skaffar lokal
☑️ Allt om tillstånd och försäkringar
☑️ Vilka kan hjälpa dig när du startar eget företag
☑️ Hur du planerar din marknadsföring effektivt
☑️ Hur du gör en marknadsplan för en egen firma
☑️ Starta enskild firma
☑️ Starta aktiebolag
☑️ 30 nackdelar och 40 fördelar med att starta eget
☑️ Stor test som visar hur mogen du är för att starta eget
☑️ Ordlista med hundratals förklaringar på ord och begrepp
…Och mycket mer på 332 lättlästa sidor som ger dig lagom stora portioner om allt du måste veta för att lyckas med ditt företag snabbt.
Redaktionen Nionde 9789186909437 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK
- ISBN
- 9789176104064
- Titel
- Ekonomisk familjerätt
- Författare
- Grauers, Folke
- Förlag
- Karnov Group
- Utgivningsår
- 2012
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Med EKONOMISK FAMILJERÄTT förstås reglerna om makars och sambors egendom samt reglerna om arv, testamente och boutredning. Regler som inte har ekonomisk anknytning (t ex faderskap, vårdnad och adoption) berörs mera kortfattat. Regler om gåva hör inte traditionellt till familjerätten, men eftersom gåvoavtalet har störst betydelse mellan anhöriga, innehåller boken även ett avsnitt om gåva.
Författaren förklarar på ett klart och lättbegripligt sätt de ofta komplicerade reglerna. Han ger exempel på avtal och andra rättshandlingar (t ex äktenskapsförord, testamenten och skifteshandlingar) och tydliggör med uppställningar och sifferexempel.
I denna åttonde upplaga har författaren gjort många ändringar och kompletteringar och fört framställingen à jour fram till sommaren 2012.
Boken vänder sig till studerande vid universitet och högskolor och praktiskt verksamma jurister men även till den intresserade lekmannen.
Karnov Group 8 9789176104064 -
SCA 50 år : studier kring ett storföretag oc...
Inbunden bok. Sundsvall : Sv. cellulosa AB. 1979. 511 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. skyddsomslaget lite slitet
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9172603453
- Titel
- SCA 50 år : studier kring ett storföretag och dess föregångare
- Författare
- Utterström, Gustaf - Hedin, Sven
- Förlag
- Sundsvall : Sv. cellulosa AB : [A. Jonzons bokh. (distr.)
- Utgivningsår
- 1979
- Språk
- Svenska
Sundsvall : Sv. cellulosa AB 9172603453 -
Papper i perspektiv : massa- och pappersindus...
Inbunden bok. Stockholm : Skogsindustrierna. 1990. 170 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Serie: Historiska utskottets skriftserie, 0491-6697 ; 10
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9178441625
- Titel
- Papper i perspektiv : massa- och pappersindustri i Sverige under hundra år
- Författare
- Rydberg, Sven - Skogsindustrierna
- Förlag
- Stockholm : Skogsindustrierna ; Hedemora : Gidlund
- Utgivningsår
- 1990
- Språk
- Svenska
Stockholm : Skogsindustrierna 9178441625 -
Riksbankens pappersbruk Tumba : minnesskrift...
Inbunden bok. Norstedts. 1984. 211 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Faksimilupplaga ursprungligen utgiven 1955
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9178100445
- Titel
- Riksbankens pappersbruk Tumba : minnesskrift till dess tvåhundraårsjubileum år 1955
- Författare
- Castegren, Erik
- Förlag
- Tumba] : [Tumba bruk
- Utgivningsår
- 1984
- Språk
- Svenska
Norstedts 9178100445 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2003. 211 sidor.
Mycket gott skick. Hanteringsspår på pärmen. Aningen skavda hörn. Hel och ren inlaga utan anteckningar eller understrykningar. [rum 2]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789144026879
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 1 9789144026879 -
Tankereda. Hjälp till självhjälp i kommunikat...
Häftad bok. Institutet för Högre Kommunikations- och Reklamutbildning. 1975. 160 sidor.
Mycket gott skick. Illustrerad i sv/v. Prisanteckning i blyerts på titelbladet. "Tom Gripe, Evert Medbo och Chris Ottander (Specialseminarierna vid IHR - Institutet för Högre Kommunikations- och Reklamutbildning) redogör i 'Tankereda' för några praktiska synsätt i kommunika läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 917260039X
- Titel
- Tankereda : hjälp till självhjälp i kommunikation och marknadsföring
- Författare
- Gripe, Tom - Medbo, Evert - Ottander, Chris - Derlow, Kenneth
- Förlag
- Uppsala : Utbildningstjänsten/Kursverksamheten vid Stockholms och Uppsala universitet
- Utgivningsår
- 1975
- Språk
- Svenska
Institutet för Högre Kommunikations- och Reklamutbildning 917260039X -
Pengarna och livet : en bok om privatekonomi...
Inbunden bok. Ica Bokförlag. 1 uppl. 2010. 294 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789153434627
- Titel
- Pengarna och livet : en bok om privatekonomi för kvinnor
- Författare
- Birgitta Piper
- Förlag
- Ica Bokförlag
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 294 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 210 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 463 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Rappt och lättillgängligt om privatekonomi
Den här boken baseras på den stora mängd frågor jag fått till Amelia Adamos M Magasin. Den gemensamma nämnaren för de flesta frågorna är denna: Vart ska jag vända mig för att få bra och oberoende ekonomiska råd? Hjälp mig.
All den frustration, villrådighet och utsatthet som strålar ur alla läsarbrev har under åren lagrats inom mig i ett allt starkare muller som nu får sitt utlopp.
Så här kan vi faen i mig inte ha det!säger jag.
Kvinnor tvivlar tyvärr ofta på sin egen auktoritet och kompetens. Men vi måste ta och få ta större plats och inte förminska oss själva. Det är stärkande för självkänslan och bra på alla sätt.
Så beskriver ekonomijournalisten Birgitta Piper anledningen till varför hon skrev boken Pengarna och livet. Alla sparformer och pensionslösningar och försäkringar och elpriser och lån och räntor och fonder och avgifter det är en djungel som inte ens experter har full koll på. Hur ska då vi, vanliga dödliga, kunna fatta rätt beslut?
Genom att skaffa oss kunskap och ställa både frågor och krav, menar Birgitta, som i den här boken reder ut begreppen. Hur fungerar pensionssystemet? Vad ska man tänka på när man sparar i fonder? Vilka försäkringar måste man ha? Hur får man förmånligast lån? Vilka sparformer är bäst?
På sitt rättframma och lättillgängliga sätt erbjuder Birgitta med en rad experter i ryggen råd och varnar för vanliga fallgropar. Pengarna och livet är boken för dem som vill skaffa sig bättre koll på sin ekonomi.
"Jag har bara superlativer! Jag tycker det är härligt att hon både lägger fram fakta, debatterar och ger underhållning på en och samma gång. Super - helt enkelt! Gillar verkligen hennes sätt att skriva. Enkelt, humoristiskt, klokt och med mycket goda råd." Eva Adolphson, pensionsekonom på Alecta
Ica Bokförlag 1 9789153434627 -
Har du attityden? : en inspirationsbok om för...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2012. 212 sidor.
Mycket gott skick. Inga konstigheter
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789147098644
- Titel
- Har du attityden? : en inspirationsbok om företag som vill förändra världen
- Författare
- Knutson, Claes
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 212 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 400 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lusten som kan förändra världen!
Den här boken vill ge dig en bild av vad som krävs för att skapa utmanande företag i världsklass. Vill man utmana världen måste det finnas passion och lust, och det krävs att alla är med och driver. Men hur hanterar man det höga tempot, den starka initiativkraften och att alla är med och driver – utan att det blir totalt kaos?
Läs mer
Tyngdpunkten i boken ligger på att förklara mer om ”genomförandeförmågan”, det vill säga kultur, ledarskap och medarbetarskap.
Hur kommer det sig att ledningen i de flesta företag och organisationer helt och hållet bortser från genomförandeförmågan – trots att det är den som gör skillnad och skapar långsiktig framgång?
”Jag vill att du som läsare ska känna dig inspirerad och utmanad – och få lust att vara med och bygga ett företag som utmanar världen!” skriver Claes Knutson i förordet.
Boken är kryddad med praktiska exempel från svenska och internationella företag.
Om författarna
Claes Knutson har mångårig erfarenhet av tillväxtföretag, både som ledare i näringslivet, som konsult i Ahrens & Partners och som grundare av konsultbolaget Tillväxtpartner. Bland de tillväxtföretag han har arbetat med märks H&M, Europolitan/Vodafone, Boxer, Nordnet och Net Entertainment. Claes Knutson är också en uppskattad föredragshållare, bland annat på temat ”Den framgångsrika arbetsplatsen” och ”Det inkluderande ledarskapet”. En arbetsplats som kan få verksamheten att blomstra – både ekonomiskt och när det gäller engagemanget hos de anställda!
Liber 1 9789147098644 -
Amazon.com. Get Big Fast.
Häftad bok.
Nära nyskick. Random House 2000. 261s. OBS!! Engelsk Text !! Beskrivning: På Amazon.com byggde Jeff Bezos något som världen aldrig hade sett. Han skapade det mest kända varumärket på Internet och blev en av de rikaste männen i världen. Han utsågs nyligen till Time Maga läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK -
Riding the Waves of Culture – Understanding C...
Häftad bok.
Gott skick. Nicholas Brealy 1999. 265s. OBS!! Engelsk Text !!Beskrivning: Riding the Waves of Culture, den mest grundligt undersökta och högt respekterade resursen i sitt slag, gör mer än att hjälpa dig att hålla dig flytande i dagens mångskiftande arbetsmiljö; det g läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK -
1000 tips om att sälja mer i din butik
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2014. 320 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 919750890X
- Titel
- 1000 tips om att sälja mer i din butik
- Författare
- Ekberg, Stefan
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den här boken är som en stor idékanon skriven för alla butiker som vill sälja mer till nya och gamla kunder. Boken innehåller 1000 konkreta tips att använda direkt för att sälja mer. Den passar också dig som vill starta en egen butik. Den perfekta boken om marknadsföring i butik i en tid där butiker aldrig varit så hotade av konkurrens från alla håll.
Det här är en del av vad du får lära dig:
Att sälja mycket mer i butiken
☑️ Hur du presenterar dina produkter så kunderna säga "Wow"!
☑️ Hur du får kunden att slå till - nu idag
☑️ Hemliga tekniker om att undvika prisdiskussioner med kunden
☑️ En hemligt teknik för att ta hand om kunder som ska "fundera lite"
☑️ Hemligheterna med att ta hand om fler kunder på en gång
☑️ Hur du får kunden som ringer att komma till butiken
Mötet med kunden
☑️ Hur du får folk att gilla dig snabbt
☑️ De olika kundtyperna och hur du bemöter dem.
☑️ Hemligheten med att ta hand om kunder som "bara tittar"
☑️ Hur du hanterar besvärliga kunder
☑️ Massor av konkreta sätt att behålla kunderna på
☑️ Massor av konkreta sätt att hitta nya kunder
Mycket snack om läge och lite snack om marknadsföring.
☑️ Hur du visar din omgivning att du finns utan att det kostar skjortan
☑️ Hur du hittar ditt hemliga vapen
☑️ Hur du tar reda på vad kunderna egentligen tycker om dig
☑️ De 20 vanligaste misstagen butiker gör i sin marknadsföring
☑️ Varför du måste ha en hemsida som komplement till din butik
☑️ Hur du gör hemsidan från idé till produktion
Utsidan och Insidan räknas
☑️ Konkreta tips om skyltfönstret - och de vanligaste misstagen
☑️ Hur du gör belysningen och skyltningen mer säljande
☑️ Hur du gör dina varor till stjärnor på hyllorna
☑️ Tips och tricks om hur du placerar varorna så kunderna ser dem bättre
Långsiktiga relationer - så här får du dem
☑️ Hur du startar din egen kundklubb och ditt eget nyhetsbrev
☑️ Hur du får kunderna att prata om ditt företag med sina vänner
Marknadsaktiviteter
☑️ Hur du tjänar pengar på att ha REA
☑️ Hur du använder direktreklam, tävlingar och events för att nå högre vinster
☑️ Hur du gör annonser, broschyrer, flyers och kuponger som säljer
Ledning av butiken
☑️ Hur du rekryterar rätt personer och får personalen att ge järnet på jobbet
Omvärld
☑️ Hur du blir småföretagarnas egen Bert Karlsson mot media
☑️ Hur du spionerar på konkurrenter och på ditt eget företag
☑️ Och mycket mer…
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 919750890X -
Projektets paradoxer
Häftad bok.
Nära nyskick. Studentlitteratur AB 1996. 264s. Förefaller inte finnas några över- eller understrykningar eller anteckningar. Beskrivning: Det mesta som hittills skrivits om projekt har varit direkt knutet till specifika verksamheter. I denna bok redogörs för mer genere läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK -
History marketing : använd företagets histori...
Häftad bok. Ekerlids. 1 uppl. 2010. 143 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789170921254
- Titel
- History marketing : använd företagets historia i kommunikation och marknadsföring
- Författare
- Schug, Alexander
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 143 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 150 x 245 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 370 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bevara företagets historia och bevara den väl! Den uppmaningen riktar författarna av boken History Marketing till ansvariga inom företag och organisationer. Att bevara och berätta om ett företags historia fördjupar den egna företagskulturen, ger stabilitet åt marknadsföringen och, inte minst, stärker det egna varumärket. Trots alla vinster som kan räknas hem med History Marketing är det många företag som ännu inte utnyttjar det.
I boken för vi möta ett antal svenska företag som arbetar aktivt med History Marketing och ta del av deras lärdomar. Boken ger svar på när det är lämpligt att använda sig av historien för att få bästa effekt - i den externa marknadsföringen eller i arbetet med den egna företagskulturen. Dessutom ges praktiska tips om hur de företag och organisationer som vill bevara sin historia enkelt kan komma igång med att skapa ett eget företagsarkiv.
Ekerlids 1 9789170921254 -
Busskungen : svensken som grundade Greyhound
Inbunden bok. Norstedts. 1 uppl. 2014. 266 sidor.
Nära nyskick. Ett hundöra från nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789113052038
- Titel
- Busskungen : svensken som grundade Greyhound
- Författare
- Lundell, Kristin
- Förlag
- Norstedts
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 266 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 230 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 660 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Greyhound Bus är ett av världens mest kända varumärken, men mannen som grundade bussbolaget är en hittills okänd svensk entreprenör i klass med Ingvar Kamprad och Erling Persson. Med sextio dollar på fickan drog Martis-Jerk som artonåring över Atlanten, där han tog sig namnet Eric Wickman.
Det är över hundra år sedan men företaget han grundade lever än och har blivit en symbol för Den amerikanska drömmen.
Parallellt med den aldrig tidigare berättade historien om Busskungen får vi följa med författaren Kristin Lundell på en resa med Greyhound i dag. Det är en färd genom ett helt annat Amerika än det land som Busskungen från Våmhus erövrade och knöt samman med sina blänkande bussar.
Norstedts 1 9789113052038 -
Ledarskap i human service-organisationer
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2007. 277 sidor.
Nära nyskick. Förlagets illustrerade laminatband.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789127096189
- Titel
- Ledarskap i human service-organisationer
- Författare
- Ingela Thylefors
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 277 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 480 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur ser ett fungerande ledar- och chefskap ut i vad som benämns mjuka organisationer, hjälpande organisationer eller välfärdsorganisationer? Det handlar om sjukhus, skolor, socialbyråer, arbetsförmedlingar, försäkringskassor och polisen, för att nämna några. Det gemensamma är att människan utgör råmaterialet att man på olika sätt ska ta hand om och påverka människor. Verksamheterna är starkt beroende av samhället när det gäller finansiering och ramar, oavsett om de drivs i offentlig regi eller inte. Detta och flera andra faktorer ställer speciella krav på både chefer och medarbetare.
Hur ledarskapet utformas bidrar i hög grad till en effektiv verksamhet. Författaren analyserar utifrån egna och andras erfarenheter och forskning förutsättningarna för ledarskap och presenterar både teoretiska och praktiska infallsvinklar på makt, chefskap och arbetsledning. I fokus står samspelet mellan ledare och ledda. Här ifrågasätts såväl myten om den starka chefen som det vanliga men inte alltid genomtänkta överförandet av teorier och modeller om management och ledarskap från näringsliv och industriell produktion till välfärdssektorn.
Boken är avsedd både som kurslitteratur för högskolan och handbok för yrkesverksamma inom områden som vård och omsorg, socialt arbete, psykologi, pedagogik, kriminalvård, polis och personalvetenskap. Den är helt nyskriven och författarens tidigare utgivna bok utgår: Ledarskap i vård, omsorg och utbildning (1991).
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127096189 -
Ägarstyrning. Om Corporate Governance från Wa...
Inbunden bok. Ekerlids Förlag. 1997. 322 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. "Ägarstyrning, eller Corporate Governance, är ett av dagens heta ämnen i diskussionen om effektivt ägarskap. Författarna berättar i boken hur Corporate Governance utvecklats i USA och sedan fått en internationell spridning. De anser att ägarstyrning är et läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9188594734
- Titel
- Ägarstyrning. Om Corporate Covernance från Wallenbergsfär till off. sektor
- Författare
- Carlsson - Rolf H. Hallberg - Magnus
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 164 x 223 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 708 g
- Språk
- Svenska
Ekerlids Förlag 9188594734 -
CSR i praktiken : hur företag jobbar med håll...
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2012. 245 sidor.
Mycket gott skick. Svagt stött till höger på ryggens nederkant.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789147098279
- Titel
- CSR i praktiken : hur företag jobbar med hållbarhet för att tjäna pengar
- Författare
- Grankvist, Per
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 245 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 446 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Sveriges mest hyllade bok om CSR har kommit ut i en ny, uppdaterad upplaga med över 160 konkreta exempel på hur företag tjänar pengar på att jobba med hållbarhet. Insikten om att företag genom att bidra till att lösa samhällsproblem kan öka sin innovationsförmåga, konkurrenskraft och lönsamhet märks i allt fler organisationer, i allt fler branscher, i allt fler länder. Drivkraften är inte längre moral, men mammon. I "CSR i praktiken" visar Per Grankvist, samtidsanalytiker och hållbarhetsexpert, hur innovativa företag över hela världen förändrat sitt sätt att agera för att öka sin lönsamhet.
Läs mer
I denna reviderade och utökade upplaga av bästsäljaren ges både nya exempel och förklaringar till fler vanliga begrepp. Dessutom har en helt ny del adderats om den politiska bakgrunden till hur samhället sett på ansvarstagande under 1900-talet. I boken ingår nu även ett efterord med tankar om en tänkbar utveckling framåt, i skenet av bland annat Kinas ökade aptit på råvaror, det växande intresset för samhällsentreprenörskap och Occupy Wall Street-rörelsen.
Sagt om första upplagan av boken:
"CSR i praktiken borde vara en källa till inspiration och en ögonöppnare för många företagsledningar om hur man får igång – och lika viktigt – hur man integrerar CSR arbetet i verksamheten."
- Göran Holm VD, Coca-Cola Sverige
"En inspirerande bok som med sina många konkreta exempel belyser och tydliggör affärsnyttan av CSR."
- Anna Ryott generalsekreterare, SOS Barnbyar
"För den som söker exempel att använda i argumentation inför ledningen, personalen, kunderna, leverantörerna eller kanske inför sig själv är den här boken en guldgruva."
- Karolina Windell forskare Uppsala Universitet
"CSR i praktiken innehåller många intressanta, konkreta och faktaspäckade exempel på hur företag genom ett aktivt och framsynt hållbarhetsarbete kan öka sin lönsamhet. Många exempel är klockrena och kan direkt plockas in i den egna verksamheten och återanvändas!"
- Olle Blidholm fd. utvecklingschef hållbarhet, IKEA
"Boken innehåller många bra och enkla konkreta exempel på CSRarbete. Det är en mycket inspirerande bok som jag tror kan bidra till att ännu fler företag börjar tänka hållbart."
- Malin Ripa CSR-ansvarig, Volvo
"Boken är supertydlig med att hållbarhet skapar kundnytta och inspirerar oss att ta ett steg till."
- Johan Öhnell VD, Telge Energi
Om författarna
Per Grankvist är samtidsanalytiker och författare med fokus på hur företag kan jobba med hållbarhet. Han räknas som en av de mest inflytelserika experterna på området i Skandinavien. Per är också fristående kolumnist på ledarsidorna i Sydsvenskan och Helsingborgs Dagblad, och skriver om etik i Resumé.
Hur hållbarhet påverkar företags lönsamhet och innovationsförmåga i en värld där företagens förutsättningar snabbt omdefinieras är ett ständigt närvarande tema i hans artiklar, krönikor, tal och tweets.
Per har en bakgrund som hållbarhetsredaktör på Veckans affärer, rådgivare till flera stora europeiska företag och är en eftertraktad föreläsare inom både akademi och i näringslivet.
Han är även en flitig twittrare och kan följas på @pergrankvist. För mer information, se www.pergrankvist.se
Liber 2 9789147098279 -
Att bli Steve Jobs
Pocketbok. Modernista. 2017. 512 sidor.
Nära nyskick. Inga synliga skador. Bilder finns i boken
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789177016274
- Titel
- Att bli Steve Jobs
- Författare
- Schlender, Brent
- Förlag
- Modernista
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 512 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 110 x 178 mm Ryggbredd 32 mm
- Vikt
- 280 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- »Den enda boken om Steve Jobs som rekommenderas av de som kände honom bäst.« | APPLE INC.
»En fantastisk bok. Efter att ha jobbat med Steve i över 25 år känner jag att den med stor insikt fångar hur hans komplexa och unika personlighet utvecklades. Jag hoppas att den kommer att betraktas som den definitiva biografin.« | ED CATMULL, VD PIXAR & DiISNEY ANIMATION
Att bli Steve Jobs är en djuplodande och nyanserad biografi som ifrågasätter den etablerade bilden av Steve Jobs som lika delar geni och skitstövel, som en självisk och temperamentsfull ledargestalt, hänsynslös mot både medarbetare och vänner.
Utifrån intervjuer med Steve Jobs inre krets - familj, vänner och konkurrenter - har journalistveteranerna Brent Schlender & Rick Tetzeli (den förstnämnde även personlig vän till Jobs) tecknat ett betydligt mer mångfacetterat och intimt porträtt av Jobs än tidigare biografier. Med avstamp i hans första tid som grundare och VD för NeXT och köpet av Pixar 1986 framträder en person som genomgår en långsam men dramatisk utveckling, kantad av misstag, omskakande insikter och misslyckanden.
Här besvaras inte minst den mest brännande frågan om Apple-VD:ns liv och karriär: Hur kunde en ung man som var så nyckfull och arrogant att han blev utslängd från företaget han var med och grundade komma tillbaka och bli en av vår tids mest visionära företagsledare - och därmed förändra miljarder människors vardagsliv?
BRENT SCHLENDER rapporterade löpande om Steve Jobs och Apple i Wall Street Journal och Fortune under nästan 25 år. Han kände dessutom Steve Jobs personligen, och använder sig i den här boken av material både från sina många intervjuer med Jobs och från deras inofficiella samtal.
RICK TETZELI, chefredaktör på Fast Company, har skrivit om teknik i två decennier. Han har tidigare varit redaktör på både Fortune och Entertainment Weekly.
»Schlender och Tetzeli presenterar en välavvägd och noggrann berättelse om Jobs toppar och dalar, med ord hämtade från de som kände honom bäst. Det är en dokumentation över ett häpnadsväckande liv, som hittills bara varit tillgängligt genom ett filter av medierapportering och vad Jobs själv ville tillåta. Det tvingar oss att tänka annorlunda.« | APPLE INSIDER
»Den här boken lyckas fånga Jobs återhämtningsförmåga, hans vägran att ge upp, hans rastlösa drivkraft att hålla sig kvar i leken, hans enorma kunskapsaptit detta, långt mer än bara genialitet, är vad som gjorde honom stor. Att bli Steve Jobs har precis rätt fokus: inte en framgångssaga, men en utvecklingshistoria. Uppslukande, insiktsfullt, inspirerande läs och lär!« | JIM COLLINS, författare till Good to Great
Modernista 9789177016274 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK
- ISBN
- 9789187769184
- Titel
- Tänk låsningar och lösningar
- Författare
- Enhager, Kjell
- Förlag
- Lava Förlag
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 215 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 235 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 536 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kjell Enhager är en av Sveriges mest framgångsrika coacher. I snart 30 års tid har han hjälpt många av världens främsta idrottsstjärnor, kulturpersonligheter och företagsledare till nya höjder i sin karriär.
Men vad är det som gör att vissa människor och vissa företag når så mycket längre än andra? Vad är framgångsreceptet?
I Kjell Enhagers metod ingår att fokusera på lösningar, inte på låsningar att uppmärksamma det man gör bra och inte fastna i negativa tankemönster genom att minnas de gånger när det gått dåligt.
Nu kommer supercoachens första egna faktabok en kombination av handlingsorienterad guidebok och inspirerande berättelse om människor han mött och livsval han ställts inför. I Tänk låsningar och lösningar delar Kjell generöst med sig av erfarenheter från arbetet med multinationella företag som Walt Disney, svenska framgångssagor som H&M och Stadium, golfproffs som Nick Faldo och Annika Sörenstam, kämpande team som damlaget IFK Göteborg samt möten med privatpersoner, företagsledare och chefer och inte minst av livet därhemma med hustrun Lotta och barnen.
Här finns stora doser humor och en genuin nyfikenhet på det mänskliga beteendet liksom i allt som Kjell gör!
Lava Förlag 1 9789187769184 -
Introduction to Game Theory
Häftad bok. Springer-Verlag. 1994. 230 sidor.
ISBN 038794284x
Mycket gott skick. Omslaget är slitet (se bilden). Namn på första sidan. Boken i sig är i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEKSpringer-Verlag 038794284x -
Det ordnar sig
Inbunden bok. Ekerlids Förlag. 1 uppl. 2012. 477 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Utgiven av Ekerlids Förlag 2012. Olof Stenhammar skapade Optionsmäklarna, OM, 1984 och införde optionshandel i Sverige. Han var amiral för Stockholms OS-ansökan 2004 och ansvarade för Alpina VM i Åre 2007. Här får vi följa med bakom kulisserna när Olof St läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789170922091
- Titel
- Det ordnar sig
- Författare
- Olof Stenhammar
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 477 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 170 x 235 mm Ryggbredd 37 mm
- Vikt
- 1009 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Med Optionsmäklarna, OM, som bildades 1984, infördes optionshandel i Sverige. Företaget blev banbrytande även internationellt. 1998 förvärvade OM Stockholms Fondbörs. Två år senare lade bolaget ett i hela världen uppmärksammat bud på Londonbörsen, och efter det förvärvades Helsingfors- och Köpenhamnsbörserna innan bolaget slogs ihop med Nasdaq till Nasdaq OMX 2008. OM skapades och leddes av Olof Stenhammar, som före bolagets bildande haft en brokig bakgrund som busfrö i skånska internatskolor, försäljare av julgranar och swimmingpooler, sjöofficer, företagsledare inom Bonnierkoncernen med mera.
I Det ordnar sig berättar Olof Stenhammar personligt och inlevelsefullt om sin uppväxt och om hur han som börsmäklare kom i kontakt med optionshandeln i USA och skildrar det intrikata spelet när OM bildades i samarbete med Carnegie, SEB och Wallenbergs investmentbolag Investor. Författaren är känd för sin humor och berättar i boken episoder från sin tid i näringslivet, bland annat om Ingvar Kamprads syn på hur snus och bordeauxviner passar ihop och hur man får ett eget grund uppkallat efter sig i skärgården.
För allmänheten är Olof Stenhammar mest känd som amiral för Stockholms OS-ansökan 2004. I boken får vi följa kampanjen och dess efterspel bakom kulisserna med alla entusiastiska medarbetare, internationella kontakter, skriverier och debatter, skandaler, besvikelser och glädjeämnen. Vi får en inblick i det internationella rävspelet inom den internationella olympiska kommittén och hur det gick till bakom kulisserna när Stockholm inte var långt ifrån att åter bli värdland för ett olympiskt spel. Kampanjen följdes av mutanklagelser och mediedrev under två mörka år.
Efter att ha ansvarat för Alpina VM i Åre 2007 och efter 14 års ordförandeskap i Ratos driver Olof Stenhammar nu bland annat Siggesta gård på Värmdö, en upplevelsegård för hela familjen.
Ekerlids Förlag 1 9789170922091 -
Förhandla i affärer : förberedelser, förhandl...
Häftad bok. Lava Förlag. 1 uppl. 2017. 333 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK- ISBN
- 9789188529329
- Titel
- Förhandla i affärer : förberedelser, förhandlingsteknik & främmande kulturer
- Författare
- Sten, Viveca
- Förlag
- Lava Förlag
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 333 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 150 x 210 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Att förhandla är roligt!
Men det kan också vara besvärligt, frustrerande och ibland rena rama katastrofen. Hur ser egentligen en framgångsrik förhandling ut? Viveca Sten, som har mångårig erfarenhet av förhandling på hög nivå, berättar här om de bästa tillvägagångssätten i olika situationer.
Det finns många aspekter som kan påverka resultatet i en förhandling, till exempel ditt förhandlingsmandat, din personlighet, din motpart och dennes ofta dolda drivkrafter och förutsättningar. Frågor som personkemi eller kulturella skillnader kan också göra skillnad. Sker ett möte med en främmande kultur på ett främmande språk ökar dessutom komplexiteten och riskerna för missförstånd.
I Förhandla i affärer ger Viveca Sten konkreta exempel från både företagsvärlden och den privata sfären, praktiska råd och smarta taktiska drag, kort sagt allt man behöver veta för att lyckas!
VIVECA STEN är verksam som juridisk rådgivare, styrelseledamot och föreläsare och har varit chefsjurist på flera stora företag. Hon har en jur. kand från Stockholms Universitet och är utbildad civilekonom vid Handelshögskolan i Stockholm.
Viveca Sten är också en av våra största deckarförfattare. 2008 debuterade hon med succéromanen I de lugnaste vatten. De fristående uppföljarna utgör deckarserien Morden i Sandhamn som ges ut i tjugofem länder. Böckerna har sålt i nästan fyra miljoner exemplar världen över. Den framgångsrika tv-serien som bygger på de första fem böckerna har visats i TV4 och hela Europa för fyrtio miljoner tv-tittare.
På andra förlag har Viveca Sten tidigare givit ut böckerna: Outsourcing av IT-tjänster, Internationella avtal - i teori och praktik och Skärgårdssommar. Kriminalromaner: I de lugnaste vatten, I den innersta kretsen, I grunden utan skuld, I natt är du död, stundens hetta, I farans riktning, I maktens skugga och I sanningens namn.
Lava Förlag 1 9789188529329
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn