Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3

Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3

Inbunden bok. John Wiley & Sons. 3 uppl. 2009. 310 sidor.

Gott skick. Vid beställningar över 500 SEK är det fri frakt inrikes. Titta gärna till mina andra böcker, har över 2000 böcker i sortimentet.

Något fuktskadad och kantstött men annars i väldigt fint skick

Praise for previous editions of Designing Brand Identity:
An inspiring and powerful toolkit.

The Marketer

Alina Wheeler provides a practical structure for the brand building process.

Al Ries, coauthor, Positioning

Wheeler's book offers a cogent description of how strategy and design meet in the real world among world-class companies.

Marty Neumeier, author, The Brand Gap

A valued reference book for all members of the branding team.

Communication Arts

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9780470401422
Titel
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3
Författare
Alina Wheeler
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2009
Bandtyp
Inbunden
Mått
224 x 283 mm Ryggbredd 20 mm
Vikt
1278 g
Språk
English