Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 3 uppl. 2009. 310 sidor.
Gott skick.
Vid beställningar över 500 SEK är det fri frakt inrikes. Titta gärna till mina andra böcker, har över 2000 böcker i sortimentet.
Något fuktskadad och kantstött men annars i väldigt fint skick
Praise for previous editions of Designing Brand Identity:
An inspiring and powerful toolkit.
The Marketer
Alina Wheeler provides a practical structure for the brand building process.
Al Ries, coauthor, Positioning
Wheeler's book offers a cogent description of how strategy and design meet in the real world among world-class companies.
Marty Neumeier, author, The Brand Gap
A valued reference book for all members of the branding team.
Communication Arts
Förlagsfakta
- ISBN
- 9780470401422
- Titel
- Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 3
- Författare
- Alina Wheeler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2009
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 224 x 283 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 1278 g
- Språk
- English
