Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
How to create advertising that sells

How to create advertising that sells

Häftad bok. Ogilvy & Mather. 28 sidor.

Gott skick. Namnteckning. Format: 24 x 29 cm. Omslaget har förslitningar i kanter och vid rygg (se bild). Inlagan är läst men har inga defekter och är nära "nära nyskick". Detta är de klassiska råd som emanerar från reklamgurun David Ogilvy och som förvaltats av hans byrå. Innehåll: How to create advertising that sells; How to launch new products; How to create food advertising that sells; How to advertise travel; How to create industrial advertising that sells; How to create financial advertising that sells; How to make successful television commercials; How to make your sales promotions more profitable; How much should you spend on advertising?; How direct response advertising can increase your sales and profits; How to run an advertising agency;

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish