Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Handbok i relationsmarknadsföring

Handbok i relationsmarknadsföring

Inbunden bok. Egmont Richter AB Malmö. 1 uppl. 1999. 347 sidor.

Nyskick. Kartonnage. Oläst bok. I denna handbok lär du dig bl a fokusera på kunden. Författarna visa hur du med lyhördhet för den individuella kundens behov kan stärka företagets kundrelationer istf. att koncentrera dig på en ökad marknadsandel. De förklarar de strategier som krävs för att skapa konkurrensfördelar med hjälp av kundlojalitet och varaktiga kundrelationer.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9177091760
Titel
Handbok i relationsmarknadsföring
Författare
Don Peppers
Förlag
Damm Förlag AB
Utgivningsår
2000
Omfång
352 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
140 x 220 mm Ryggbredd 23 mm
Vikt
385 g
Språk
Svenska