Handbok i relationsmarknadsföring
Inbunden bok. Egmont Richter AB Malmö. 1 uppl. 1999. 347 sidor.
Nyskick. Kartonnage. Oläst bok. I denna handbok lär du dig bl a fokusera på kunden. Författarna visa hur du med lyhördhet för den individuella kundens behov kan stärka företagets kundrelationer istf. att koncentrera dig på en ökad marknadsandel. De förklarar de strategier som krävs för att skapa konkurrensfördelar med hjälp av kundlojalitet och varaktiga kundrelationer.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9177091760
- Titel
- Handbok i relationsmarknadsföring
- Författare
- Don Peppers
- Förlag
- Damm Förlag AB
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 352 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 140 x 220 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 385 g
- Språk
- Svenska