Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]

Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]

Inbunden bok. Stockholm : Mercagio. 1 uppl. 2002. 240 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag saknas. Inb. ill. kart. Nyskick! Oläst! Onamnad! 16 x 24 cm, Pärmarna har minimala hanteringspår, Jag SAMSÄNDER FÖRSTÅS OCH SÄLJER IDEELLT! Se alla mina böcker nu i olika genrer! Ha en bra telefon-sommar!

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9197157309
Titel
Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]
Författare
Granström, Birgitta - Persson, Lotta - Mercagio utbildning
Förlag
Stockholm : Mercagio
Språk
Svenska