Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Business to business : kampanjplanering, marknadstaktik och reklam för producentvaror och professionella tjänster

Business to business : kampanjplanering, marknadstaktik och reklam för producentvaror och professionella tjänster

Häftad bok. Göteborg : IHM läromedel. 1985. 260 sidor.

Mycket gott skick. Format: 17,0 x 24,3 cm. Ägarsignatur på titelsidan. Fåtal understrykningar i kulspets. Detta är en praktisk handbok för dig som marknadsför producentvaror och professionella tjänster. Handgriplig, bevisat effektiv steg-för-stegmodell att följa vid planering av kampanjer, val av taktik och bedömning av reklam. Skriven av praktiker för praktiker. En grundbok i B2B-marknadsföring.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9186460269
Titel
Business to business : kampanjplanering, marknadstaktik och reklam för producentvaror och professionella tjänster
Författare
Gustafsson, Conny - Hedberg, Tomas - Institutet för högre marknadsföringsutbildning
Förlag
Göteborg : IHM läromedel
Språk
Svenska