Business to business : kampanjplanering, marknadstaktik och reklam för producentvaror och professionella tjänster
Häftad bok. Göteborg : IHM läromedel. 1985. 260 sidor.
Mycket gott skick. Format: 17,0 x 24,3 cm. Ägarsignatur på titelsidan. Fåtal understrykningar i kulspets. Detta är en praktisk handbok för dig som marknadsför producentvaror och professionella tjänster. Handgriplig, bevisat effektiv steg-för-stegmodell att följa vid planering av kampanjer, val av taktik och bedömning av reklam. Skriven av praktiker för praktiker. En grundbok i B2B-marknadsföring.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9186460269
- Titel
- Business to business : kampanjplanering, marknadstaktik och reklam för producentvaror och professionella tjänster
- Författare
- Gustafsson, Conny - Hedberg, Tomas - Institutet för högre marknadsföringsutbildning
- Förlag
- Göteborg : IHM läromedel
- Språk
- Svenska