Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Principles of Marketing

Principles of Marketing

Pocketbok. Financial Times/ Prentice Hall. Third european edition uppl. 2002.

Gott skick. Överstrykningar med överstrykningspenna de första 50 sidorna i övrigt inga markeringar, namn eller liknande. I gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780273646624
Titel
Principles of Marketing
Författare
Kotler
Förlag
Financial Times/ Prentice Hall
Utgivningsår
2001
Bandtyp
Pocket
Vikt
1836 g
Språk
Svenska