-
Marknadsföring i tjänsteföretag
Häftad bok. Liber Ekonomi. 3 uppl. 1998. 200 sidor.
Mycket gott skick. Passa gärna på att köpa någon av mina andra böcker samtidigt, fraktavgiften är samma oavsett antal böcker.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147043897
- Titel
- Marknadsföring i tjänsteföretag
- Författare
- Grönroos, Christian
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 332 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man marknadsföra tjänster på samma sätt som varor? Nej, det krävs ett helt annat, relationsinriktat synsätt, menar författaren. Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster.
Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett marknadsorienterat sätt att tänka också vid business-to-business.
Om författaren
Christian Grönroos är professor med inriktning mot tjänste- och relationsmarknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors.
Liber Ekonomi 3 9789147043897 -
Marknadsföring i tjänsteföretag
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 1998. 200 sidor.
Mycket gott skick. Namnad på framsida och försättsblad i övrigt gott mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914704389x
- Titel
- Marknadsföring i tjänsteföretag
- Författare
- Grönroos, Christian
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 332 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man marknadsföra tjänster på samma sätt som varor? Nej, det krävs ett helt annat, relationsinriktat synsätt, menar författaren. Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster.
Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett marknadsorienterat sätt att tänka också vid business-to-business.
Om författaren
Christian Grönroos är professor med inriktning mot tjänste- och relationsmarknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors.
Liber 3 914704389x -
Marknadsföring i tjänsteföretag
Häftad bok. Liber. 3:7 uppl. 1998. 195 sidor.
Nära nyskick. Tryckt år 2019, Kina. Oläst, obruten.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147043897
- Titel
- Marknadsföring i tjänsteföretag
- Författare
- Grönroos, Christian
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 332 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man marknadsföra tjänster på samma sätt som varor? Nej, det krävs ett helt annat, relationsinriktat synsätt, menar författaren. Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster.
Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett marknadsorienterat sätt att tänka också vid business-to-business.
Om författaren
Christian Grönroos är professor med inriktning mot tjänste- och relationsmarknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors.
Liber 3:7 9789147043897 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147043897
- Titel
- Marknadsföring i tjänsteföretag
- Författare
- Grönroos, Christian
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 332 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man marknadsföra tjänster på samma sätt som varor? Nej, det krävs ett helt annat, relationsinriktat synsätt, menar författaren. Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster.
Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett marknadsorienterat sätt att tänka också vid business-to-business.
Om författaren
Christian Grönroos är professor med inriktning mot tjänste- och relationsmarknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors.
Liber 3 9789147043897 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147043897
- Titel
- Marknadsföring i tjänsteföretag
- Författare
- Grönroos, Christian
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 332 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kan man marknadsföra tjänster på samma sätt som varor? Nej, det krävs ett helt annat, relationsinriktat synsätt, menar författaren. Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster.
Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett marknadsorienterat sätt att tänka också vid business-to-business.
Om författaren
Christian Grönroos är professor med inriktning mot tjänste- och relationsmarknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors.
Liber 3 9789147043897
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
