Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Relationship marketing - successful strategies for the age of the customer

Relationship marketing - successful strategies for the age of the customer

Inbunden bok. Addison-Wesley Publishing Company, Inc. 1991. 242 sidor.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i nära nyskick. Ägarsignatur på försättsbladet. Fåtal understrykningar i bokens början. I övrigt i utmärkt skick. While defining the market-driven Company, McKenna puts a fresh light on dynamic positioning, customer dialogues, and qualitative research - concepts he has developed during his 30 years in marketing. Relationship Marketing is spiced with lively stories from diverse companies. The book contains also an incisive analysis of why companies succeed or fail.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0201567695
Titel
Relationship marketing - successful strategies for the age of the customer
Författare
McKenna, Regis
Utgivningsår
1991
Omfång
242 sidor
Språk
English