Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Varumärket - en hotad tillgång

Varumärket - en hotad tillgång

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1990. 144 sidor.

Mycket gott skick. Främre delen av boken har understrykningar i kulspets. Pärmens kanter något nötta. Den här boken visar hur företaget kan utveckla, förstärka och förvalta ett varumärke utan att det degenererar. I boken får du följa varumärket från vaggan till graven. Boken är rik på exempel bl.a tre stora praktikfall.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9140310620
Titel
Varumärket - en hotad tillgång
Författare
Melin, Frans - Urde, Mats - Marknadstekniskt centrum
Förlag
Liber
Utgivningsår
1990
Bandtyp
Övrigt
Vikt
393 g
Språk
Svenska