Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 62 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
Framtiden är inte vad den brukade vara : [en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring]

Framtiden är inte vad den brukade vara : [en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring]

Prisma, 2005 Hft. 307s.
21,5x17,5cm, 771g.
Mycket gott skick.
ISBN 9151845210.
Framtiden är inte vad den brukade vara är en underhållande idébok. En bok där du ibland blir glad, ibland ledsen och ibland förbannad. Göran Adlén ger inga facit på hur det är, utan uppmanar läsaren att reflektera och följa det indianska ordspråket: du måste blunda för att se. Med jordnära exempel, skrivet på ett "icke-teoretiskt" sätt skriver Göran Adlén bland annat om hur det kan gå till när man rekryterar brasilianska dvärgar, hur man attraherar den andliga zapparen, hur man ska marknadsföra sig till muslimska jultomtar och hur man får 10-14 åringar att älska ditt varumärke. Det är en stundtals galen värld vi lever i och boken ger ett flertal exempel från denna annorlunda värld. Den är uppdelad i ett antal tankar och ger känslan av att man sitter mitt i en föreläsning, en föreläsning som man aldrig vill ska ta slut. Hela boken andas optimism och det är som Göran poängterar i ett avsnitt - optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men har mycket roligare under tiden...

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9151845210
Titel
Framtiden är inte vad den brukade vara : en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring
Författare
Göran Adlén
Förlag
Prisma
Utgivningsår
2005
Omfång
307 sidor
Bandtyp
Danskt band
Mått
170 x 210 mm Ryggbredd 23 mm
Vikt
775 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Framtiden är inte vad den brukade vara är en underhållande idébok. En bok där du ibland blir glad, ibland ledsen och ibland förbannad. Göran Adlén ger inga facit på hur det är, utan uppmanar läsaren att reflektera och följa det indianska ordspråket: du måste blunda för att se.

Med jordnära exempel, skrivet på ett ”icke-teoretiskt” sätt skriver Göran Adlén bland annat om hur det kan gå till när man rekryterar brasilianska dvärgar, hur man attraherar den andliga zapparen, hur man ska marknadsföra sig till muslimska jultomtar och hur man får 10–14 åringar att älska ditt varumärke.
Det är en stundtals galen värld vi lever i och boken ger ett flertal exempel från denna annorlunda värld. Den är uppdelad i ett antal tankar och ger känslan av att man sitter mitt i en föreläsning, en föreläsning som man aldrig vill ska ta slut. Hela boken andas optimism och det är som Göran poängterar i ett avsnitt – optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men har mycket roligare under tiden...