Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Image Culture: Media, Consumption and Everyday Life in Reflexive Modernity
Image Culture: Media, Consumption and Everyday Life in Reflexive Modernity Image Culture: Media, Consumption and Everyday Life in Reflexive Modernity

Image Culture: Media, Consumption and Everyday Life in Reflexive Modernity

Häftad bok. Institutionen för journalistik och masskommunikation, Göteborg universitet. 2001. 388 sidor.

Gott skick. Lättare nötningar/ytslitage på omslaget. Lätt stött ovanhörn på omslagets framsida. Veck på omslagets baksida, ca 6 cm långt. Avtryck från etikett på omslagets baksida. Några blyertsmarkeringar i marginalen på s. 331. 626 gram. Engelsk text.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9188212432
Titel
Image culture : media, consumption and everyday life in reflexive modernity
Författare
Jansson, André
Förlag
Göteborg : Institutionen för journalistik och masskommunikation, Univ
Utgivningsår
2001
Språk
English