Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marknadsföring

Marknadsföring

Pocketbok. Alhambra. 1 uppl. 1997. 128 sidor.

Nära nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
918899208x
Titel
Marknadsföring
Författare
Dayan, Armand
Förlag
Alhambra Förlag AB
Utgivningsår
1997
Omfång
128 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
115 x 175 mm Ryggbredd 8 mm
Vikt
80 g
Språk
Svenska
Baksidestext
I en ständigt föränderlig omvärld med massproduktion och hård konkurrens har det blivit allt viktigare att saluföra sina produkter på rätt sätt. Marknadsföring innehåller en rad olika delar som skenbart är åtskilda men i verkligheten är beroende av varandra. Boken tar bl.a. upp: övergripande strategier, marknadskännedom (motivationsstudier, köpbeteende), produktkännedom (livscykel, värdeanalys, image), distribution och konkurrens, agerande på marknaden (olika typer av reklam, PR, förpackning, produktnamn, pris), produktlansering samt marknadsföring i icke-kommersiella organisationer.