Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Varumärket på internet

Varumärket på internet

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 200 sidor.

Mycket gott skick. Gallrad inplastad biblioteksbok, oläst

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789147062157
Titel
Varumärket på internet
Författare
Carlén, Lars
Förlag
Liber
Utgivningsår
2002
Omfång
200 sidor
Bandtyp
Övrigt
Vikt
323 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Varumärket på Internet bygger på företags praktiska erfarenheter av att kommunicera varumärken på Internet. Domännamn, sökmotorpositionering, försäljning, e-postreklam, kundkontakt, sponsring, intranät, reklam, presskontakter, bemötande av rykten och kritik tas upp. Boken riktar sig till marknadsförare, informatörer och PR-konsulter.

Läs mer
Varumärket på Internet bygger på företags praktiska erfarenheter av att kommunicera varumärken på Internet. Domännamn, sökmotorpositionering, försäljning, e-postreklam, kundkontakt, sponsring, intranät, reklam, presskontakter, bemötande av rykten och kritik tas upp.
Boken riktar sig till marknadsförare, informatörer och PR-konsulter. Den är också lämplig läsning för den som arbetar tekniskt med Internet, eftersom det även i deras arbetsuppgifter är viktigt med en god förståelse för hur marknadskommunikation fungerar på Internet. Boken är även lämplig som kurslitteratur vid utbildning inom marknadsföring och kommunikation.

Om författarna
Lars Carlén arbetar som konsult på Dramatrix med varumärkesstrategier för Internet och är en uppskattad föreläsare. Han är fil mag i medie- och kommunikationsvetenskap.