Bästsäljaren : handbok i marknadsföring för butiker och serviceföretag
Inbunden bok. Stockholm : Svenska tidningsutgivarefören. 1994. 163 sidor.
Mycket gott skick.
24x17 cm. 536 g. Illustrerad. ISBN 9163026929. Beskrivning:
Annonshandbok för lokal marknadsföring
Arbetar du i ett företag som agerar på den lokala marknaden? Vill du få ut mer effekt av dina annonser? Vill du få mer annonser för pengarna? Läs den här boken. Bästsäljaren 2 är en praktisk handbok i annonsering, speciellt skriven för lokal marknadsföring. Den kan göra dig och dina medarbetare till bästsäljare.
Läs om:
Annonseringens roll i butiksarbetet. Vad kan annonser uträtta? Att nå ut på lokal marknad. Nå rätt målgrupp med rätt erbjudande vid rätt tidpunkt. Vad är bra annonsering? Hur man planerar och genomför den. Bra annonser stärker ditt varumärke. Vilka fällor ska du som annonsör akta dig för?
Förlagsfakta
- ISBN
- 9163026929
- Titel
- Bästsäljaren : handbok i marknadsföring för butiker och serviceföretag
- Författare
- Härnqvist, Lena - Hargue, Jenny - Svenska tidningsutgivareföreningen
- Förlag
- Stockholm : Svenska tidningsutgivarefören
- Utgivningsår
- 1994
- Språk
- Svenska