Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity

Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity

Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall, 1998 Upplaga 1. Hårda pärmar, trådbunden, 635s. 24x19x3,5cm, 1,3kg. Nycket gott skick, namnteckning, ett fåtal textmarkeringar. ISBN 0131201158

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
0131201158
Titel
Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity
Författare
Keller, Kevin Lane
Förlag
Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall
Utgivningsår
1998
Språk
English