Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Önskas litet hårigt djur - Lättlästa böcker

Önskas litet hårigt djur - Lättlästa böcker

Inbunden bok. B Wahlströms. 2004. 95 sidor.

Mycket gott skick. Namn i boken. Inlaga i superfint skick

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789132142635
Titel
Önskas litet hårigt djur
Författare
Pia Hagmar
Förlag
B Wahlströms
Utgivningsår
2004
Omfång
95 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
147 x 211 mm Ryggbredd 12 mm
Vikt
210 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Julias önskelista

En hund

En katt

En häst

En kanin

En hamster

En ökenråtta

Fler djur kan Julia inte komma på. Men det borde räcka. Nu har tomten lite att välja på. Nu måste han förstå vad det är hon vill ha. Ett eget djur, som tycker mest om henne i hela världen.

- Men det där är ju ingen riktig önskelista, säger mamma. Där står ju bara en massa djur. Du har glömt att skriva skridskor och dataspel och pussel och sånt.

Julia undrar om hon skojar eller om hon bara är dum. Det är svårt att veta med mamma.

- Det är ju ett djur jag vill ha, säger Julia allvarligt. Det är det enda jag vill ha.