-
4D branding : cracking the corporate code of...
Inbunden bok. BookHouse Publishing. 2000. 183 sidor.
Nyskick. 24x16 cm
Boken är på engelska-Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789189388055
- Titel
- 4D branding : cracking the corporate code of the network economy
- Författare
- Thomas Gad
- Förlag
- BookHouse Publishing
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 183 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 469 g
- Språk
- English
BookHouse Publishing 9789189388055 -
Retail Therapy - Why the Retail Industry is B...
Inbunden bok. Bloomsbury. 2019. 329 sidor.
ISBN 9781472965103
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. 24 cm x 16 cm.
Boken är på engelska.
Försättsbladet har 4 svårtydda autografer i svart bläck.
Skyddsomslaget har några mindre skador i några hörn och är bitvis nött. Inga pappersförluster. Inlagan är mycket fin.
… läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKBloomsbury 9781472965103 -
Mercury meets Minerva : business studies and...
Häftad bok. Stockholm : Economic Research Institute, Stockholm School of Economics (EFI). 2 uppl. 2009. 362 sidor.
Mycket gott skick. 21,5 cm x 14 cm.
Boken är på engelska.
Inga anteckningar eller namnteckningar.
Mycket varsamt bläddrad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172587625
- Titel
- Mercury meets Minerva : business studies and higher education : the Swedish case
- Författare
- Engwall, Lars
- Förlag
- Stockholm : Economic Research Institute, Stockholm School of Economics (EFI)
- Utgivningsår
- 2009
- Språk
- English
Stockholm : Economic Research Institute, Stockholm School of Economics (EFI) 2 9789172587625 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780143118244
- Titel
- Too big to fail - the inside story of how Wall Street and Washington fought to save the financial system--and themselves
- Författare
- Sorkin, Andrew Ross
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 618 sidor
- Bandtyp
- Pbk
- Språk
- English
- Baksidestext
- Presents a moment-by-moment account of the recent financial collapse that documents state efforts to prevent an economic disaster, offering insight into the pivotal consequences of decisions made throughout the past decade.
9780143118244 -
Risk & Resilience Breaking and Remaking a Bra...
Häftad bok. The Messenger Group. 2018. 223 sidor.
ISBN 9781925283655
Nära nyskick. Description:
As the founder of Collective Hub, a multimedia platform that helps people unleash their full potential, best-selling author Lisa Messenger has helped millions of entrepreneurs, intrapreneurs, thought-leaders, game-changers and style-makers läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKThe Messenger Group 9781925283655 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147044217
- Titel
- Ekonomernas uppslagsbok - för alla
- Författare
- Wallentin, Christer
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 448 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 787 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Läs mer
Boken vänder sig till både yrkesfolk och studerande på såväl gymnasie- som högskolenivå. Den är ett oumbärligt hjälpmedel för alla som vill ta reda på vad som verkligen gäller och som på ett snabbt och enkelt sätt vill öka sina kunskaper i ekonomi - företagsekonomi, ekonomistyrning, marknadsföring, handel, administration - och angränsande ämnesområden, såsom juridik, nationalekonomi, arbetsliv och EU-kunskap.
Både lärobok och handbok
I skolmiljö kan Ekonomernas uppslagsbok - för alla fungera både som en lärobok och som handbok, där de studerande kan inhämta fakta och få elementära kunskaper.
Liber 8 9147044217 -
Chinese Business Negotiating Style
Häftad bok. Sage Publications Inc. 1999. 339 sidor.
Nyskick. Boken är garanterat oläst.
Boken är på engelska.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780761915768
- Titel
- Chinese Business Negotiating Style
- Förlag
- Sage Publications Inc
- Utgivningsår
- 1999
- Bandtyp
- Språk
- Svenska
Sage Publications Inc 9780761915768 -
Sociala medier - en marknadsföringshandbok
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2015. 188 sidor.
Nyskick. Fint exemplar!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186909475
- Titel
- Sociala medier - en marknadsföringshandbok
- Författare
- Emil Holmström - Erik Wikberg
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna uppdaterade, andra upplaga avslöjar författarna hur du steg för steg bär dig åt på platser som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn: Hur du lägger upp en strategi för sociala medier. Hur du engagerar din målgrupp. Vad som krävs för att planera och genomföra en framgångsrik kampanj. Och hur du egentligen mäter framgången.
Men boken hjälper dig också att förstå sociala medier. En värld där användarna har kontrollen, och traditionell masskommunikation inte längre biter. Där det ställs höga krav på engagemang, dialog och ömsesidig respekt.
Här får du praktisk vägledning med hjälp av checklistor, smarta tips och steg för steg-guider. Ta del av inspirerande exempel från verkligheten. Allt samlat mellan två pärmar – i boken som ger dig den där extra knuffen som kan behövas ibland.
EMIL HOLMSTRÖM är flerfaldigt belönad copywriter, digital strateg, föreläsare och författare. Han har bland annat skrivit ett antal böcker om marknadsföring, internet och språk. Just nu arbetar han som självständig copywriter och strateg i Stockholm.
ERIK WIKBERG har en civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm och bedriver idag doktorandstudier på samma skola. Han har tidigare publicerat flertalet böcker, rapporter och akademiska artiklar samt varit verksam som managementkonsult och egenföretagare.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789186909475 -
Tomhetens triumf : Om grandiositet, illusions...
Inbunden bok. Bokförlaget Atlas. 1 uppl. 2006. 334 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. 21,5 cm x 16 cm.
Inga anteckningar eller namnteckningar.
Boken är i ett mycket fint skick.
Obs! Boken är fotograferad utan skyddsomslag men det finns och följer med. Skyddsomslaget har samma utseende som den fotograferade pärmen. Omslaget har skavmärk läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173892094
- Titel
- Tomhetens triumf : Om grandiositet, illusionsnummer & nollsummespel
- Författare
- Mats Alvesson
- Förlag
- Bokförlaget Atlas
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 334 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 215 mm Ryggbredd 27 mm
- Vikt
- 534 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Dagens samhälle utmärks av grandiosa självbeskrivningar och anspråk i stor skala. Individer, yrkesgrupper och organisationer ägnar allt mer kraft åt att förse tillvaron med en guldkant. Detta samtidigt som kampen om godbitarna - yrkespositioner, utbildning och konsumtion - i allt högre grad handlar om ett nollsummespel. Det råder bred enighet om att vi lever i ett kunskapssamhälle och att högskoleutbildning för alla är vägen till framgång. Allt fler yrkesgrupper professionaliseras.
Bokförlaget Atlas 1 9789173892094 -
The truth machine - the blockchain and the fu...
Inbunden bok. St. Martin’s press. 1 uppl. 2018. 302 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. 24 cm x 16,5 cm.
Boken är på engelska.
Inga anteckningar. Inga understrykningar. Alla sidor är hela och omvikta. Skyddsomslaget är helt.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781250114570
- Titel
- The truth machine - the blockchain and the future of everything
- Författare
- Casey, Michael
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 302 sidor
- Bandtyp
- Hardcover
- Språk
- English
St. Martin’s press 1 9781250114570
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
