Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9780669200355

Sökträffar 1-1 av 1 Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

  • Service management and marketing, Managing The Moments of Truth in Service Competition

    Service management and marketing, Managing Th...

    Inbunden bok. Lexington Books . 298 sidor.

    Mer om ISBN 0669200352

    Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Helt nytt, oläst, felfritt exemplar.
    Managing The Moments of Truth in Service Competition with forewords by Philip Kotler and Jan Carlzon.

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish