-
Service management and marketing, Managing Th...
Inbunden bok. Lexington Books . 298 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Helt nytt, oläst, felfritt exemplar.
Managing The Moments of Truth in Service Competition with forewords by Philip Kotler and Jan Carlzon.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0669200352
- Titel
- Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition
- Författare
- Grönroos, Christian
- Utgivningsår
- 2020
- Språk
- English
Lexington Books 0669200352
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn